Beantwoord

ik heb het uitgemaakt maar ben misschien verliefd

  • 28 March 2020
  • 4 reacties
  • 789 Bekeken

Reputatie 1
Badge

hoi allemaal, 

als je dit gaat lezen ga je sowieso denken die is helemaal gek. ik zla het kort houden. er was een jongen bij mij in de klas en die vertelde op valentijnsdag dat hij me leuk vond. ik zag hem gewoon als vriend dus ik zei sorry maar ik vind je niet leuk. sindsdien ben ik anders naar hem gaan kijken en een soort van gevoelens voor hem gaan ontwikkelen (nou ja, ik weet niet of het echt gevoelens zijn maar ik werd jaloers als hij met andere meiden praatte) dus ik dacht ik ben verliefd. 2 weken geleden zei ik dat tegen hem en hij was nog steeds op mij dus hadden we een relatie maar een week later voelde ik me er toch niet zo fijn bij en het ging voor mijn gevoel te snel dus maakte ik het uit. 

nu komt het ding. ik wil niet nu het uit is toch verliefd worden op hem want hij gaat me nooit meer terugnemen nadat ik 2x zijn hard heb gesproken maar we hebben nu door corona geen school en ik heb hem al 2 weken niet gezien. als ik iemand lang niet zie ga ik diegene in mijn hoofd perfectioneren. k heb ook geen goede foto van hem of zo waardoor ik kan zien dat hij toch niet zo knap is. ik blijf over hem nadenken en ik wil hem juist vergeten.

hebben jullie tips om een jongen te vergeten (afleiding van andere knappe jongens helpt  niet want die zijn er niet in mijn buurt, ik wordt gewoon niet meer verliefd)? alvast bedankt voor de moeite <3 

icon

Beste antwoord door Anonymous 28 March 2020, 14:56

Bekijk origineel

4 reacties

Hey,

corona maakt inderdaad het niet gemakkelijk om mensen te vergeten/je gedachten te herzetten.

Ik kan je een paar tips geven, maar ik weet niet of ze voor jou gaan werken aangezien iedere mens anders is.

  1. Bel/ facetime met hem: zo zie je hem terug in het echt waardoor je je kan focussen op zijn negatieve punten.
  2. Haal je creativiteit boven: teken, schilder, schrijf een liedje zodat je het op een andere manier gaat bekijken. Meestal maak je door je creativiteit te gebruiken de materie wat lichter in je hoofd
  3. Ik weet niet hoe het bij jou is, maar in onze gemeente mag je nog 5 km gaan wandelen vanaf je huis. Als je gaat wandelen, kom je meestal andere mensen tegen of heb je een ander uitzicht qua natuur waardoor je even je focus daarop kan leggen.
  4. Koken! Wie houdt er nou niet van een lekkere maaltijd? Je kan je kok naar boven halen en een echt meesterwerk in de keuken maken. En daarna natuurlijk lekker zelf opeten ;-) je moet daarvoor niets heel erg ongezond maken, je kan ook iets simpel als fruitsla maken maar waarbij je je fruit op een orginele manier snijd (zoals in sterretjes)
  1. Je hebt ook een app waarbij je nieuwe jongens/meisjes ontmoet. Deze app noemt Yubo. Misschien kan je daar een beetje afleiding op zoeken :)

Ik wens je nog heel veel sterkte en jij bent echt niet de enige dat zo een situatie meemaakt hoor. Voel je dus zeker niet gek of alleen!

groetjes Zon

Badge

Wat mij heeft geholpen is vooral heel veel dingen doen die je super leuk vind en proberen je gedachtes opiets anders te zetten ga bijvoorbeeld met je vriendinnen of vrienden afpreken op ga teken of zoiets en probeer vooral niet te denken “ik moet niet meer over diegene nadenken” maar ga gewoon weer een keer met hem bellen en vertel wat je voelt als het een goede vriend/ vriendin is zou hij/zij je het echt wel vergeven. 
groetjes mij

Je kan toch tegen hem zeggen wat je voelt en ten tweede in de puberteit is het lastig om je gevoel te voelen en meschien ben je voor het eerste keer verlieft dat is dan nieuw je bent het aan het ontdekken leg het hem dan uit hoe je je voelt bij hem en de reden meschien wat il getypy heb is dat de reden wel

succes 😊😊

Badge

Ik had hetzelfde met een meisje die bijna precies hetzelfde deed als jij en ik vind haar nu totaal niet meer leuk door wat ze toen deed…. maar iedereen is anders dus ik zou gwn via Snapchat ofzoiets zeggen wat je van hem vind

Reageer