Skip to main content
Vraag

ik heb geen vrienden of vriendinnen...

• October 29, 2025
  • 1 reactie
  • 26 Bekeken

hoi, ik zit ben een meisje van 13. En ik heb het gevoel dat ik geen vriendinnen heb. Ik had ze wel ( noem ze even a,b en c) nou met A was ik heel goed bevriend en b en c ook wel, maar minder. totdat A opeens heel veel met hun omging en mij vergat omdat ze er graag bij wilt horen. ik loop nu steeds een beetje achter ze aan omdat ze steeds weglopen maar ben dat echt zat. waarom zou ik mijn best voor hun doen als ik gewoon vergeten word? eerlijk, ik weet het niet. ik heb niemand anders dus heb niet echt keus of zo. In de klas ben ik meer het stille meisje omdat als ik iemand pas ken ik mezelf kan zijn. ik voel me zo alleen en nutteloos en ze maken me zo onzeker. Heeft iemand ajb tips wat ik kan doen? dankjewel voor het lezen en misschien tips geven, xx Juul.

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 29, 2025

Als ze je laten zitten, zijn het gewoon geen echte vriendinnen. Misschien kun je proberen om met andere mensen te praten in je klas of bij een club of sport, ook al is dat spannend. Soms vind je juist dan mensen die wél echt bij je passen

xx liefs Wolf 🐺