Skip to main content
Vraag

Ik heb een vriendjeeeee maar...

• November 13, 2025
  • 7 reacties
  • 246 Bekeken

Liefs F
Forum|alt.badge.img+1

HOIIIIII ik heb nu echt al een tijdje een vriendje en ik vind hem echt super leuk maar uh ja hij is 10 en ik ben 12 is dat  raar??? Ik heb op me nieuwe (middelbare) school verteld dat hij 11 is en ze lachten me al uit! Maar hij is 10!! hij is niet kleiner nou ja iets maar bijna geen verschil (behalve met me laarzen aan want daar zit nog al een dikke zool onder😅🤣) Iemand pls is het raar dat ik (meisje) 2 jaar ouder ben???

byeeee

7 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • November 13, 2025

Hoi,

Dat is niet raar. Ik ken mensen met 3 jaar leeftijdsverschil en niemand maakt het iets uit. De mensen van je school zijn gewoon jaloers op je. Maak je maar geen zorgen.

Groetjes,

ghast

Liefs F
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 13, 2025

hoi ​@justGhast dankjewel en ik weet wel dat leeftijd maar een getal is maar ik wilde gwn zeker weten dat het niet raar of gek is

Liefs F💗

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 14, 2025

Hoi, zolang jullie het allebei leuk hebben en elkaar vrij laten is het prima hoor. Hij is idd wat jong maar als je gewoon gezelligheid hebt en samen lol maakt is er helemaal niets aan de hand toch. Jij bent de oudste dus je zal vast iets meer te vertellen hebben dan hij.  Dat is een voordeel denk ik..en als hij lief is en een beetje naar jou luistert, prima. Een gezellige tijd beleven en plezier maken is leuk! 

Groetjes liefs Tartan X 

Liefs F
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 14, 2025

hoi ​@Tartan16 dankjewel voor je reactie en ja het klopt ik heb wel iets meer te zeggen maar ik luister ook zeker naar hem. 

Liefs F💗

Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • March 5, 2026

Wat jullie samen hebben, is gewoon normaal en iets van jullie samen. Trek je daarom van wat anderen vinden niets aan! Doe leuke dingen met zijn tweeën en heb een hele leuke tijd samen!

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

hoi ​@justGhast dankjewel en ik weet wel dat leeftijd maar een getal is maar ik wilde gwn zeker weten dat het niet raar of gek is

Liefs F💗

zou ik hier op terug mogen komen want leeftijd is inderdaad maar een getal maar bijvoorbeeld als minderjarige met een persoon van 30+ hebben is ook weer niet helemaal de bedoeling geloof ik ik bedoel stel je bent bijde minderjarig is t prima dus dit geval is normaal maar just saying zodat je niet bijvoorbeeld in de toekomst dingen doet waar je later spijt van kan krijgen (sorry dat ik kritiek geef doe ik normaal niet echt sorry ik bedoel het niet onaardig ofzo echt sorry nogmaals)

anoniem 1305 was hier teminste misschien ergens anders maar wel in de buurt 

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • March 12, 2026

Daar is helemaal niets mis mee…!