Beantwoord

Ik heb een hopeloze crush en hulp nodig!!

  • 19 January 2020
  • 3 reacties
  • 308 Bekeken

Badge

Hallo,

Ik heb dus een crush op een jongen uit de klas, je zou het bijna verliefd kunnen noemen. Hij is een van mijn beste vrienden en het feit dat ik hem leuk vind stelt mezelf ook erg teleur. Maar hoe dan ook. Ik weet dat hij me niet leuk vind en dat het nooit wat gaat worden maar ik wil in ieder geval ‘closer’ met hem worden. Maar hoe zorg ik dat dit gebeurd? Hoe laat ik het hem subtiel weten? Ik wil gewoon normaal als vrienden met hem afspreken enzo. Maar hoe vraag ik het aan hem? Ik ben trouwens een meisje van 13 heel bijna 14 en hij is ook 14. Kan iemand me helpen??

 

groetjes

icon

Beste antwoord door Anonymous 19 January 2020, 23:07

Bekijk origineel

3 reacties

Hey,

Je kunt vaker met hem praten en naar zijn interesses vragen wanneer jullie in een gesprek zitten. Zo worden jullie betere vrienden en misschien kunnen jullie in de pauze wel een spelletje met elkaar spelen.

In de klas dichterbij hem zitten en vragen stellen.

Groetjes!

Reputatie 4
Badge +3

Hai! Deze vraag is al beantwoord, maar ik vind dat ik mijn standpunt even moet geven

Je bent al een van zijn beste vrienden toch? Dus ik denk dat 1-op-1 afspreken makkelijk kan. Als je hem wat vaker appt en in het echt wat vaker met hem praat en wat pLeZiER mAaKt worden jullie vast wel close en dan kunnen jullie afspreken lijkt mij. Dat wilde je toch weten??

Houd je ons op de hoogte? 
groetjes,

koekiemonster

Badge

Hoi koekiemonster,

Ja het is allemaal een beetje ingewikkeld maar ja ik beschouw hem als een van mijn beste vrienden maar bij ons werkt het zo dat als ik met hem afspreek dat iedereen er dan kut over gaat doen om zo maar te zeggen. En aangezien we nooit echt met zn twee hebben afgesproken is het een beetje raar maar heel erg bedankt voor het antwoorden!!!

Reageer