Beantwoord

Ik heb een crush op iemand maar het is een ingewikkelde situatie

  • 22 January 2019
  • 5 reacties
  • 953 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb dus een crush op een hele leuke jongen (ik ben homoseksueel) maar ik weet dus niet of dat hij ook homoseksueel en als hij dat wel is dan durf ik het niet eens te vragen, ook heb ik hem niet eens vertelt dat ik homoseksueel ben want ik ben bang dat hij heel raar gaat doen en dan niets meer tegen me zegt. Er zijn maar drie bij mij op school die weten dat ik op hem val. Ik wil zo graag met hem dat ik me soms wel eens verbeeld hoe we samen zijn en hoe ik hem zou kussen dus mijn vraag is: wat moet ik doen en hoe moet ik het hem vertellen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 23 January 2019, 00:25

Bekijk origineel

5 reacties

Hey!

Tja, het is ene moeilijk situatie, sowieso voor iedereen die verliefd is, en nog een tikkeltje erger wanneer je ene geaardheid hebt waarvan je niet weet of deze door iedereen geaccepteerd wordt.
Misschien kun je het hem 'per ongeluk' zeggen, of hem iets vragen over zijn geaardheid?
Hier is helaas geen 'simpele' manier voor, dus je zult wat moeten zoeken wat bij jou past. Ik denk wel dat het belangrijk is om er toch iets mee te doen en je liefde niet door angst te laten tegenhouden.
Misschien hebben jullie wel gemeenschappelijke vrienden die iets over zijn geaardheid weten?
Misschien kun je hem nu vooral beter leren kennen als goede vrienden en dan later zien wat volgt, je kunt het hem ook nu al vertellen d.m.v. een briefje, een cadeautje,...
Misschien vind je bij deze tips van de KindeTelefoon ook nog wel ideeën.

Veel succes!
Groetjes
Lot
Hi coolbleu10,

ik vind wat @xLotx zegt wel goed.

Hem eerst beter leren kennen probeer ik ook altijd (ik ben 16 en gay) en dan is het soort van makkelijker om een volgende stap te zetten. Vaak ben je dan alleen samen (klink gek haha, maar je snapt me wel) en zijn er geen pottenkijkers bij die de boel in de war kunnen sturen.

Het kost misschien een beetje tijd, maar dan ben je sws al wat vaker bij elkaar en das op zich al leuk toch?

Het klinkt misschien gek, maar ik vind kussen met een jongen soms spannender en lastiger dan hem aftrekken. Ik vind kussen intiemer, ik bdl meestal is er dan sprake van verliefdheid en bij aftrekken heb je alleen een geile jongen nodig. Ik heb wel (hetero) jongens afgetrokken zonder probleem, maar als ik ze wilde kussen zeiden ze dan "ik ben geen homo".

Ik zou drm niet te snel van stapel lopen. Dan kunnen jullie elkaar een beetje verkennen en wat vertrouwen opbouwen. Dán kun je hem best vertellen dat je jongens leuk vindt en zijn reactie afwachten. Als hij positief reageert kun je ook vertellen dat je hem leuk vindt. Dat is soort van een safe manier.
Misschien is ie wel gay maar valt ie niet op jou of is ie hetero, kan ook. Maar het leukste zou natuurlijk zijn dat hij jou ook leuk vindt 😘

Btw is hij je eerste vriendje en hoe oud ben je?

Succes en een update vind ik altijd leuk.
Vragen stellen mag natuurlijk ook.

Groetjes,
M&M's
Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

Beste M&M’s,

ik ken hem inmiddels al zo’n jaar tot anderhalf jaar en wij zijn allebei 13 jaar.
Soms zit ik wel eens naast hem en wil ik hem omhelzen en zoenen. Of ik zie ons samen op bed te zoenen. Aftrekken wil ik niet en kussen vind ook ik intenser. Het is btw ook mijn eerste en heb eerder wel met een meisje gehad maar voelde mij daar niet comfortabel bij.
en ik zal ook zeker “per ongeluk voor hem uit de kast komen”
misschien weet 1 van jullie hoe ik het “per ongeluk” kan doen?
ik zal je op de hoogte houden.
Coolbleu10 schreef:

Beste M&M’s,
ik heb beloofd jou op de hoogte te houden van mijn crush.
ik heb hem gezegd wat ik voel maar uit zijn reactie blijkt dat hij dat niet zo voelt.
nu moet ik hem uit mijn hoofd zetten en verder gaan maar zal waarschijnlijk nog altijd aan hem denken.
nu wil ik wel een nieuw iemand vinden om hem makkelijk uit mijn hoofd te zetten maar ik weet niet hoe ik dat moet doen misschien kan je mij dat in een dat topic van mij vertellen.
Hopelijk kan iemand anders mij er misschien ook mee helpen maar dat moet diegen maar zien.
hier is mijn belofte aan jou op de hoogte houden


Hi Coolbleu10,

ik heb jouw reactie over dit topic van jou (en die je in een topic van mij had geplaatst) hierboven maar even gequoot. Dan weet iedereen waar het over gaat en is dat ook opgelost.

Dankjewel dat je zo je best doet om mij op de hoogte te houden. Super! 🙂

Jammer dat die jongen niet hetzelfde voor jou voelt als jij voor hem 😢. Maar ja, die dingen kunnen gebeuren en dat weet jij ook natuurlijk. Wel tof van je dat je het gedurfd hebt om het hem te vertellen en vragen.

Het is altijd ff moeilijk als het niet zo loopt als je gehoopt had en ik snap dat hij nog in je hoofd zit.

Ik denk niet dat het verstandig is om nu zo snel mogelijk iemand anders te zoeken. In mijn ervaring is het beter om het van hem eerst even te laten bezinken en soort van te verwerken.

Als je snel iemand anders “neemt” zit hij toch nog in je hoofd en dan kun je die nieuwe ook niet de aandacht geven die hij verdient.

Het is ff k*t en daar houden wij gay jongens sws niet van, maar ja, het is ff niet anders.

Het geeft misschien hem en ook anderen, die weten dat je hem gevraagd hebt, ook een verkeerd signaal. Zoiets als “hij kan mij niet krijgen en een dag later heeft ie alweer een ander. Wat was het dan waard dat hij tegen mij heeft gezegd”.

Snap je wat ik bedoel?

Ik denk niet dat jij zo bent dat het je niks lijkt te doen, dat hij niet voor jou voelt, wat jij voor hem voelt. Maar dat is wel de boodschap die je geeft als je nu snel met een andere jongen gaat. Alsof hij zo makkelijk inwisselbaar is voor iemand anders.

Ik hoop dat ik het duidelijk uitgelegd hebt en anders moet je het maar even zeggen, dan doe ik nog een poging om het beter op te schrijven. Ik zou nu nog niet 1,2,3 weten hoe, maar daar kan ik dan nog over nadenken.

Sterkte voor nu en er komen zeker weten nog nieuwe kansen voor jou 😉

Groetjes,
M&M’s


Het is ff k*t en daar houden wij gay jongens sws niet van, maar ja, het is ff niet anders.


oke ik lag helemaal in een deuk toen ik het las. als eerste. maar @M en Ms ik ben het wel met je eens. het is een verrot spelletje dat de hele wereld speelt. heen en weer en telkens tegenslagen... (OMG dit is zo dramatisch. maar ja, wat doe je er aan (je bent nu eenmaal gay of je bent het niet))

@coolbleu10 de liefde komt echt wel. het heeft bij mij ook 2 jaar geduurd en nu brengt het alleen maar problemen op met mijn ouders maar het is er. en de jongen die ik tegen ben gekomen mag dan aan de andere kant van het land wonen het is en blijft liefde. zo komt er ook zeker weten een voor jou langs gelopen, gezeild of gevlogen..

groetjes,

Jonathan

Reageer