Vraag

Ik geraak niet over mijn ex.

  • 18 April 2024
  • 0 reacties
  • 9 Bekeken

Hey

Ik doe dit normaal gezien echt nooit maar ik wou het toch eens proberen om te kijken of ik wat advies kan krijgen.

Ik ben een meisje van 14 jaar en ik ben 1.65.

Ik had een ‘fix’ in begin december en het was ‘uit’ gegaan op Februari 15de.

Ik had het uitgemaakt omdat ik geen gevoelens meer voor hem had. Hij was zo een lieve jongen en ik was echt slecht tegen hem maar echt slecht en ik werd altijd voor boos voor niks en hij zei altijd maar sorry en sorry en sorry en sorry  maar wat ik niet wist was dat hij echt veel shit  aan het meemaken was. Problemen op school,thuis,vrienden,enz.

Maar goed, ik had het dus uitgemaakt 2 dagen later stond ik natuurlijk op block. en ja ik zag hem dus vorige week terug in de winkel.. met zijn vrienden en toen kwamen alle herrineringen terug die k met hem had. Toen had ik hem terug toegevoegd op snap (op een ander account) en hij wou echt niks meer van mij weten. Ik heb zoveel keer sorry gezegd echt waar hij is zo een goede jongen en ik deed zooooo slecht tegen hem ( ondertussen sta ik al terug op block)

ik kan mijzelf dat echt niet meer vergeven. Jullie gaan waarschijnlijk zeggen dat ik overdrijf maar nee. echt niet. ik huil sindsdien al 5-6 nachten achter elkaar en kan maar niet stoppen met over hem te denken ik ben ook begonnen aan sh terwijl ik mijn beste vriendin hielp met ermee te  stoppen. Ik mis hem echt. 

Wat moet ik doen? aub help.


0 reacties

Geen reactie

Reageer