Skip to main content

ik durf niet met mijn crush te praten

• February 6, 2026
  • 11 reacties
  • 109 Bekeken

Hello
Forum|alt.badge.img+1

sinds groep 5 (basisschool) kwam er een nieuw meisje in de klas en sinds dien heb ik al een crush op haar (ik zit nu in de tweede klas trouwens). maar we zijn allebei naar een een andere middelbare gegaan en ik heb ook nooit tegen haar gezegd dat ik een crush op haar had. er is maar 1 manier waarop ik haar kan zien en dat is op tiktok want ze heeft een tiktok acount maar daar probeer ik niet te veel naar te kijken want anders voel ik me echt een creep. en ik weet ook waar zeΒ  woont want een vriend heeft dat verteld (niet voor verkeerde redenen).Β 

ik zou heel graag een keer met haar willen praten maar dat zou raar zijn omdat ik haar heel lang niet heb gezien en ik durf het toch niet.Β 

dat wilde ikΒ gewoon ff kwijt.Β 

11 reacties

Hello
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 7, 2026

En trouwens wat zou je zelf doen als je in deze situatie zit

Hello
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 9, 2026

update:  ik heb haar een vriendverzoek gestuurd op snap🀞

• February 9, 2026

Heeft ze je verzoek geaccepteerd? Want dan kun je misschien snappen en anders kan je haar een appje sturen op whatsapp of een andere app als je geen whatsapp of zo hebt.Β 

Hello
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 10, 2026

Ze heeftΒ nogΒ niet gereageerdΒ 

Ja das wel slim, heeft ze hem al geaccepteerd?

Ik zou zelf, mmm, ik heb echt geen idee.Β 

Heb je geen oude klassenapp van je klas toen je op de basisschool zat??

Anders kan je vragen of het leuk is om weer een x met de hele klas af te spreken, om elkaar weer een keer te zien. Dan zie je haar ook automatisch.

Β 

Liefs..

Hello
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 10, 2026

goed idee maar het is lastig om in contact te komen met oud klasgenoten en het was niet echt een klas dat dat soort dingen zou doen.Β 

Β 

ik weet trouwens ook waar ze woont maar aanbellen en met haar spreken zou ik echt niet durven

Hello
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 11, 2026

update: ze heeft mijn verzoek geaccepteerd maar nu kan ik nog steeds niks want ik durf niet eens met haar te appen

Hello
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 11, 2026

ik heb mijn vriend om advies gevraagd en hij zij dat ik gewoon een snap steak moet beginnen maar dat durf ik eig ook niet.Β 

heeelllp waarom durf ik niks, meiden zijn toch niet zo eng waarom durf ik danΒ niet eens oogcontact met ze te maken!!!

sinasappelbroodje
Forum|alt.badge.img+4

zeg gewoon:Β  hoe gaat het, heb je lang niet gezien?

het is niet raar ofzo, het is juist raar als je nu niks zegt, want ga je haar toevoegen voor niks weet je. vraag of ze wil afspreken een keer 😁😁😁

Hello
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 12, 2026

het is niet raar ofzo, het is juist raar als je nu niks zegt, want ga je haar toevoegen voor niks weet je. vraag of ze wil afspreken een keer 😁😁😁

dat is echt een goed idee

sinasappelbroodje
Forum|alt.badge.img+4

dat is echt een goed idee

nee het is niet echt een goed idee, je bent gewoon bang. Niet dat ik nooit bang ben,Β maar bang helpt je sowiso nooit in het leven