Beantwoord

Ik denk dat mijn vader vreemd gaat

  • 2 June 2019
  • 2 reacties
  • 222 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben dus 14 jaar en Mn ouders zijn nog niet getrouwd of iets niet dat dat nodig is maar, mijn moeder wil ik heel graag trouwen maar Mn vader denk ik niet. Mijn vader en moeder wonen ook niet samen dus mijn vader heeft een lekker vrij leventje.

Ik denk nu al een tijdje dat mijn vader vreemdgaat en dat heeft verschillende redenen.
  1. ik fietste pas naar school en toen zag ik Mn vader met een andere vrouw op de scooter zitten
  2. hij doet steeds geheimzinniger bijvoorbeeld als die op zn telefoon zit draait die van ons af
  3. als hij naar ons huis komt omdat ik vraag of hij eten wilt geven geeft hij eten van een winkel die helemaal aan de andere kant van ons huis is Waar Mn vader niet eens langs hoeft. Dus ik denk dat hij ergens anders slaapt.
  4. toen ik hem belde hoorde ik een stem van een andere vrouw op de achtergond
  5. ik zat naast hem en op zijn smartwatch verscheen een foto van een vrouw. En toen ik vroeg wie dat was zei die dat die dat zelf was. Daarna probeerde hij het heel erg te bedekken
ik heb echt advies nodig. Ik heb er al een paar x om gehuild omdat ik het als het zo is heel zielig vind voor Mn moeder
icon

Beste antwoord door Anonymous 2 June 2019, 23:28

Bekijk origineel

2 reacties

ok, dit is niet zo fijn voor jou. Ik zou het vooral nog niet aan je moeder vertellen. Ik zou eerst bewijsmateriaal verzamelen, want straks word je beschouwt als leugenaar
Hey,
je vader gaat dus vreemd dus het eerste wat ik zou doen is met hem erover hebben of anders met je moeder (hoe pijnlijk het ook is). Je zou ook eventueel een van je andere familie leden bellen en het erover hebben.
Je moet minder aandacht aan hem besteden zodat hij alleen is en zich miss schuldig gaat voelen.
Hopelijk werkt het
Groetjes en sterkte

Reageer