Vraag

Ik denk dat m'n vriendin vreemdgaat

  • 21 August 2018
  • 21 reacties
  • 290 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi. Vandaag las ik met m'n vriendins appjes mee, en toen zag ik ineens een geel hartje in de app staan van de andere persoon, en toen scrollde ze ineens hard door zodat ik het alsof ik het niet zag. Ik heb er niks van gezegd, maar wat moet ik hier nou mee?
Ik ben 13 trouwens, mijn vriendin 14.

21 reacties

Hey,
Miss kun je je vriendin er naar vragen?? Kijk hoe ze reageert. Als ze heel zenuwachtig gaat doen en rood word, weetje dat er wat aan de hand is. Miss heeft ze wel een hele goede verklaring voor dat hartje. Succes
Xxjee
Hi! Tnx voor je snelle reactie. Vandaag zie ik haar niet meer, is het raar als ik het haar morgen of overmorgen zie? Of kan het ook via de app? Tnx alvast!
Ik denk fat je het beter face to face kan vragen. Anders vat ze het misschien helemaal verkeerd op. Je kan haar wel een appje doen of je met haar kan praten fzo
Ik zie haar vandaag weer, dus dan zal ik het doen! Tnx?
Ik heb een verklaring van d'r, die vriend gelooft dat de kleur geel voor vriendschap staat of zoiets. Nu is de vraag, was dat een excuusje of...
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Ik denk dat het wel de waarheid is. Een geel hartje associeer ik ook eerder met vriendschap dan een vorm van liefde. Het is natuurlijk wel vreemd dat ze er snel overheen scrollde, maar misschien was dit omdat ze je geen zorgen wilden laten maken. Ik zou zeggen dat het de waarheid is, maar je kunt ook een punt maken dat hartjes sturen überhaupt een beetje ongebruikelijk is dus 100% zeker ben je niet. Hoe dan ook; je kunt haar maar beter geloven.
Dat klinkt logisch, bedankt!
heyo,
sorry dat ik het zeg maar ik stuur eigenlijk met mijn beste vriendin ook best vaak een rood hartje maar ze heeft al een vriend, misschien is het hier anders aangezien ik haar vriend ken
Hey

Haar uitleg klinkt geloofwaardig. Ik vind het een beetje eigenaardig dat ze snel doorscrolde om het hartje te verbergen, maar zoals @Daan. zei, wilde ze misschien niet dat jij je er zorgen om ging maken. Verder kunnen hartjes ook tussen vrienden worden gestuurd, zoals @Ronald2001 zei.

Groetjes
Kenshin
Mijn vermoedens waren toch juist. We hebben een ruzie gehad omdat ze eerst zei dat hij een foto van z'n crush had gestuurd, maar een paar uur later kreeg ik een appje dat hij haar wel leuk vond. Daarna vroeg ik om printscreens omdat ik haar niet geloofde, die wou ze niet geven. Vervolgens hadden we het goed gemaakt, maar de volgende dag kreeg ik toch nog een appje "heej, ik maak het uit, we kunnen beter vrienden zijn" dusja... Nu ben ik weer single 😉 wat me ook wel weer opviel, was dat m'n vriendin zei dat ze had gezegd dat ze mij had tegen hem. Maar nu zei ik dus, heej, je excuus klopt niet meer, toen zei ze alleen maar oh klopt... En ook is ze veel te vaak online op Whatsapp, dus waarschijnlijk heeft ze hem nu toch al ontkent ze het.
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Wat onwijs k*t voor je man. Ook dat ze net deed alsof het 'goed' was om er vervolgens d.m.v een appje makkelijk vanaf te komen. Lekker single weer. Genoeg vis nog in de zee voor jou. Misschien is het niet eens erg dat het over is. Je wil toch niet met iemand een relatie die achter je rug aan de slag is.
Hi Daan. Ik ben zelf niet lelijk (al zeg ik het zelf) dus voor mij is het geen fatale ramp als je snapt wat ik bedoel? mja, bij waar was het ook zo, dusja... Maar inderdaad, anders had ik het uitgemaakt.
*haar.
Dit was overigens mijn tweede vriendin, mijn eerste was heel lief enzo, maar wist niet hoe je je in een relatie moest gedragen. Zo durfde ze toen ze 13 was nog geen kusje op haar wang te krijgen, en ze had steeds crushes op 28jarigen (vaak Koreaans) i.p.v. mij... Dusja, dat werkt zo niet, als je je vriendje gaat vertellen hoe leuk die persoon is, terwijl je nooit een love you too terugkrijgt...
Niet fijn dat het zo gelopen is. Ik hoop dat je niet teveel verdriet hebt, en dat je in de toekomst een relatie krijgt die wel goed, fijn en eerlijk is.
Dat hoop ik ook 😉 en voor nu even single, da's ook wel weer fijn?
Geniet maar van je single zijn. Eventueel op deze manier.
Haha? ik lig hier helemaal dubbel? ze kwam overigens nog aan met we kunnen wel vrienden blijven enz toch? Ja doegg... Eerst ga je vreemd en daarna lieg je ook nog eens... Daarna ging ze allemaal smoesjes bedenken van ja ik durfde het niet uit te maken enz en je voelde niks voor me want je wil nu niet eens meer vrienden zijn... Ja doei als iemand tegen mij liegt kan ie de pot op 😕
Of je de vriendschap met haar wilt behouden, is jouw keuze, maar ik vind het inderdaad niet ok van haar dat ze bleef liegen en smoesjes bleef verzinnen. Ze moet begrijpen dat ze daar niet zomaar mee wegkomt.
Spijtig man ?
Achja... Nu mag ik weer flirten ?

Reageer