Vraag

Ik denk dat ik verliefd ben

  • 17 December 2019
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Badge

Um hallo iedereen,

Ik ben 14 jaar oud en zit nu in de 3e en heb behoorlijk wat problemen (depressie, onzekerheid, etc. :/ ). Ik ben niet echt mager, niet heel dik maar behoorlijk stevig. Ik ben er ook een tijdje door gepest terwijl het echt wel meevalt, ik zie er best leuk uit en heb een leuk gezicht. Maar ik heb altijd het gevoel dat mensen me omdat ik “anders” (minder dun) ben dan de rest me niet mogen, onder andere mijn crush(es). Er zitten twee behoorlijk knappe jongens in mijn klas. Ze zijn allebei, als je eenmaal alleen bent met ze, behoorlijk grappig en aardig, maar zodra ze weer bij de popi’s zijn negeren ze me weer. 

Ik weet niet zo goed wat ik moet doen…. moet ik ze laten gaan? Ik vind ze echt heel leuk namelijk, al bijna 2 jaar..

Groetjes!


1 reactie

Hoi

 

Aangezien je vertelt dat deze jongens in jouw bijzijn, in de afwezigheid van de populaire leerlingen, wel eenvoudigweg aardig kunnen zijn, zou je absoluut je kans kunnen wagen. Zo zou je, als je een van hen op zichzelf in de hal ziet staan, hem kunnen aanspreken. Ook zou je hem een berichtje kunnen sturen, eventueel beginnen over schoolwerk, om vervolgens het gesprek in de richting van hobby’s en dergelijke te sturen. Wie weet bloeit daar wat moois uit :slight_smile:

 

Groetjes

Kenshin

Reageer