Ik denk dat ik bi ben, wat nu?

  • 24 September 2019
  • 1 reactie
  • 84 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey dit is een situatie waarvan ik echt geen idee heb wat ik er mee moet doen

Dus, voor mijn de zomervakantie was ik zover ik wist gewoon hetero tot een paar weken geleden.
Het nieuwe jaar begon (ik zit op hockey) dus een nieuw team, maar ~3 weken geleden toen ik mijn nieuwe hockey team leerden kennen kwam kon ik 't niet echt goed vinden, iedereen kenden elkaar al behalve ik.
Maar er was zo'n jongen en ik vond hem wel knap ofzo en hij was een van de eerste die met me praatte waardoor ik ook mijn team wat beter leerde kennen en ik denk dat ik hem leuk vind sinds de laatste training.
Ik weet niet maar het voelt alsof hij ook signalen terug geeft, maar ik weet niet hoe ik hier mee moet omgaan, want ik heb wel eerder een relatie gehad alleen dat was met een meisje. En wanneer weet ik dat ik niet misleid wordt door mijn gevoelens van dat hij ook signalen terug stuurt?
Alle is hulp is welkom

1 reactie

Hey,
Kan zijn dat je inderdaad bi bent, of misschien pan of toch hetero. Het maakt helemaal niks uit dus ik raad je aan om gewoon een beetje te experimenteren. Ik heb zelf iets soortgelijks meegemaakt en ik snap dat je de druk voelt om er een naam aan te geven maar dat komt alleen omdat de samenleving dat for some reason van ons verlangt.

Goodluck❤️

Reageer