Ik denk dat het een verkeerd vriendje is

  • 17 March 2018
  • 7 reacties
  • 245 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal
Ik heb al 5 weken een vriend maar hij doet sinds week4 helemaal raar . Iedere keer als ik iets normaal vertel of vraag gaat hij meteen over naar seks gedrag . Daar buite om denkt hij ook dat ik vreemd ga alleen omdat ik af en toe niet reageer door prive situatie als ik dat zeg gaat hij excuus aan bieden met lieve woorden . Maar ik denk dat ik een verkeerd vriendje heb . Hebben jullie miss tips ofzo

7 reacties

Misschien past hij zijn gedrag een beetje aan als jij aangeeft wat jij niet fijn vindt.
Of heb je dat al gedaan?
Dat heb ik al gedaan
Ah...
Dan ben ik het met jou eens dat zijn gedrag hem niet al te geschikt maakt.
Idd . Brn bang dat ik te maken heb met een loverboy
Ik ben niet degene om die conclusie te trekken, maar doe wat jij het verstandigst vindt.
Als het dus het beste zou zijn voor jou om het uit te maken of iets dergelijks...
@GWN_IEMAND
LOVERBOYS zijn te herkennen door hun gedrag en door cadeaus en door de vertoning van sexuele gedrag
Hoii..
Dat hij al denkt dat je vreemd gaat omdat je even niet kan reageren vind ik wel vreemd, zeker als hij weet dat dit komt door privésituaties.
Probeer er eens over te praten waarom hij dan meteen denkt dat je vreemd gaat. Misschien heeft hij in t verleden wel eens zoiets meegemaakt of is hij heel onzeker om jou kwijt te raken...

Over loverboys.. die gaan niet meer altijd te werk met dure cadeautjes en lieve complimentjes, tegenwoordig zijn (sommige) loverboys veel directer geworden.
In deze link kun je zien hoe t tegenwoordig steeds vaker gaat:

https://youtu.be/vfB9eiYqP9s

Als je je niet meer op je gemak voelt bij hem, moet je er misschien over nadenken of deze relatie jullie wel gelukkig maakt, maar je kunt altijd proberen eerst serieus met hem in gesprek te gaan.

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Reageer