Vraag

Ik denk alleen nog maar aan haar

  • 15 May 2018
  • 3 reacties
  • 149 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi iedereen
Sinds het begin van dit schooljaar ben ik verliefd op een meisje uit m'n klas. Ik heb problemen met 1 vak op school waardoor ik 1 niveau moet afzakken. Ik heb totaal geen zin meer in school. Pas als ik denk : Als ik niet naar school ga , zie ik ( haar naam) ook niet. En dan ga ik wel. Zij zorgt er voor dat ik nog met plezier naar school ga. Ik wil haar eigenlijk wel vragen, maar aangezien het via social media doen geen goed idee is en haar in real life vragen nogal moeilijk en eng is weet ik niet meer wat ik moet doen

JelmerHelper

3 reacties

Hoi! Als ik jou was zou ik haar zo snel mogelijk vertellen dat je haar leuk vindt.

Je zegt dat je het niet via social media wilt zeggen, en dat je het in het echt moeilijk vindt.

Je zou 2 dingen kunnen doen:
Je kunt via whatsapp tegen haar zeggen dat je haar leuk vindt, en dat je het eigenlijk niet in het echt durfde te zeggen.
Je kunt ook proberen te zorgen dat je met haar samen aan een project gaat werken, en dan moet je soms wel overleggen, en dan kan je zeggen dat je haar leuk vindt. Als je het moeilijk vindt, zou ik gewoon van te voren bedenken wat je wilt zeggen en dan vragen of zij jou ook leuk vindt.

Als je het nu niet zo snel mogelijk doet, is de kans er dus dat je haar nooit meer spreekt, en dan kan je het wel vergeten.

Veel succes!!
Hallo JelmerHelper.

Ik ben niet zo van de reelaties maar ik wil je wel graag helpen.

Misschien werken deze tips.

Probeer haar aandacht te krijgen door bijvoorbeeld te glimlachen als ze naar je kijkt.
Probeer op te vallen.
en als ze ook leuk terug glimlacht moet je haar volgen op social media en dan een beetje dmmen.

Succes!
als dat meisje wel goed is in dat vak kun je vragen of dat meisje jouw kan helpen met dat vak waar je moeite mee hebt. Als je het goed doet scoor je 2 vliegen in 1 klap

Reageer