Ik dacht dat we iets hadden

  • 26 May 2019
  • 1 reactie
  • 86 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

ik en een vriendin van me zijn en waren goede vrienden, ik voelde wel iets voor haar om eerlijk te zijn. Maar ik wist dat ze me niet leuk vond. Maar vandaag (26 mei) zei ze verschillende dingen die ervoor zorgden dat ik haar om een relatie zou vragen. Ze zei ja! Ik was enorm opgelucht.
Diezelfde avond app ik haar en vraag ik: “je vond me eerst niet leuk, maar nu opeens wil je relatie? Hoe zit dat?😂”. Ze antwoordde: “wat kun jij toch serieus overkomen zeg hahah. Ik wil je geen pijn doen, maar je hebt toch door dat dit een grap is?”
Ja, toen brak ik.
Ik voerde het gesprek verder door met tegenzin, maar wilde niets laten zien van m’n teleurstelling, of het feit dat ik dacht dat we iets hadden.

ik ben natuurlijk echt verdrietig, ik weet totaal niet wat ik nu moet doen en aan wie ik dit kwijt kan.
Ik neem mezelf enorm kwalijk dat ik steeds in iets geloof. Maar ze speelt onbewust waarschijnlijk met mijn gevoelens. Ik weet echt niet of ik nou eerlijk moet zijn tegen haar of niet.
We hebben zoveel gedaan, knuffelen, strelen, kusjes. We deden alsof we een relatie hadden, ik geloofde erin, maar nu ben ik het kwijt. Wetende dat het een grap was. Al die tijd.


Wat kan ik nou doen? 😞

1 reactie

Hey!

Ik vind het echt niet fijn wat die vriendin gedaan heeft, ze wist dat je verliefd op haar bent, en op die manier speelt ze met je gevoelens. Je kan het jezelf ook zeker niet kwadelijk nemen dat je dat geloofde, het lijkt me vrij logisch als iemand ja antwoordt op die vraag.
Ik zou je aanraden om er met haar over te praten en te zeggen dat het niet oké is om zo'n grap met je uit te halen, al wetende dat jij wat voor haar voelt.
Voor de rest vrees ik dat het vooral over je liefdesverdriet heen raken zal zijn. Dat zal vast wel even moeilijk zijn, maar het gaan ook weer over.

groetjes
Lot

Reageer