Vraag

Ik ben verliefd, pls tips

  • 19 March 2020
  • 2 reacties
  • 96 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik ben verliefd op een meisje,  ik weet niet of ze me leuk vindt of niet.  Ik heb al een paar keer met haar afgesproken en dat is best gezellig, soms raakt ze me op school aan en dan legt ze haar hand op mijn schouder, doet ze niet bij andere jongens waar ze ook heel vaak mee omgaat. 

Laatst stuurde ik iets met een hartje en toen stuurde ze dankje xx terug. Ik stuurde ook een keer zo'n emoji met een kusje en toen stuurde ze een smiley met hartjes op zijn gezicht terug.

Daarna reageerde ze een 2 dagen niet, toen ik 3 keer iets had gestuurd reageerde ze wel en nu stuurde ik weer iets met een hartje maar ze reageert weer niet, ze is wel online op whatsapp.

Speelt ze hard-to-get of niet?

Wat kan ik het beste doen???

Alvast bedankt, please reageer I FUCKING NEED IT

thx… :)


2 reacties

Hoi Ikbenlekkeranoniem,

 

ik heb je bericht gelezen en ik snap je vraag je wilt duidelijkheid want dat verdien je. Alleen misschien vindt zij het ook een beetje eng of weet zij ook niet wat ze moet verwachten. Daarom zou ik het gewoon aan haar vragen. Je hoeft niet meteen te vragen vindt jij mij leuk ( wat wel kan als jij dat wil )

maar vraag bijvoorbeeld “ Hee ik had een vraagje, hoe zit het nou tussen ons” met die vraag is niks mis. En als ze dan nog steeds vaag doet moet je gewoon recht op je doel af want als jij haar wil dan ga je daar natuurlijk je best voor doen. Ik weet uit ervaring dat meisjes het heel irritant vinden als je gaat spammen als ze even niet reageren. Meisjes hebben natuurlijk ook gewoon hun eigen dingen te doen dus als ze even niet antwoord wacht op antwoord en na 1 dag zeg je gewoon “ hee hoe gaat   het” en dan vraag je weer wat je toen ook vroeg. 

ik hoop dat je zo goed heb kunnen helpen het is namelijk mijn eerste berichtje,

 

xx 

de helpende beer🐻

Hey!!

Ik zit momenteel in ongeveer dezelfde fase als jij ;)

Het is volgens mij het best dat jij je aanpast aan haar manier van chatten.
Hiermee bedoel ik het volgende:

  • Als zij lang wacht met iets terug te sturen, doe dat dan ook (zo lijkt het dat je ook best een interessant leven hebt aangezien je niet altijd de tijd hebt om terug te sturen)
  • Stuur niet te vaak hartjes of xx’jes, zo lijkt het alsof je wanhopig bent
  • Wacht ook niet te lang met het effectief vragen om af te spreken. Ik weet dat het komende maand lastig wordt door het corona-virus, maar video-chat zodat je elkaar ziet.

 

Aan jouw bericht te zien zou het wel al kunnen dat je al te lang hebt gewacht om een stap verder te zetten.

Het meisje verliest waarschijnlijk stilaan haar interesse in jou waardoor ze minder chat.
Als je al langer dan 2 maanden aan het chatten bent zonder dat je actie onderneemt kan het best lastig worden.

Zorg dat je haar op de een of andere manier even kunt bellen. Hoe sneller je een ‘date’ kunt regelen, hoe meer kans dat het nog iets kan worden tussen jullie :)

 

Veel succes!!

Reageer