Ik ben verliefd op iemand uit Engeland! helupp

  • 18 November 2019
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb schuin tegenover mij 2 oudere mensen wonen en die zijn opa en oma van 2 jongens. 1 jongen kan ik niet uit mijn hoofd krijgen. Geen probleem zou je denken nou... zijn vader is Engels en zijn moeder is Nederlands. Dus ze komen elk jaar in de zomer en kerst vakantie. Ik ken ze eigenlijk al sinds ik 8 ben (ik ben 15 btw😂) en ik heb altijd als een zwak gehad voor de oudste van de 2 (die is 17 en de andere is ook 15) We waren altijd met een hele groep leuke dingen aan het doen enz en ja je word ouder enz je groeit uit elkaar maar als hun er waren was het weer helemaal goed! ze zijn dus afgelopen week voor 3 dagen naar Nederland gekomen want hun oma was overleden. Ik had ze al 2 á 3 jaar niet gezien want of was op vakantie of ik was ziek. En ik zag hem en hij lachte zo lief naar mij ik smolt helemaal!! Ik weet dus niet wat ik moet doen ik heb snapchat al geprobeerd geen reactie. Ze komen als het goed is over 7 week weer en ik weet niet wat ik moet doen

Iemand tips?


2 reacties

Reputatie 1
Badge

Misschien kan je contact zoeken via dm of als je zijn nummer hebt gewoon whatsappen.

 

Ik zal eerlijk tegen hem zijn als ie weer terug naar Nederland komt ☺️! Want dat is waarschijnlijk de enige echte manier hoe je iets kan bereiken, tis heel erg moeilijk, maar waarschijnlijk wel de beste manier x goodluck!

Reageer