Vraag

Ik ben verliefd op een meisje uit mijn klas.

  • 10 August 2019
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

Badge
Ik ben verliefd op een meisje uit mijn klas. Ik zit in klas 2 en ben 13 jaar. Alleen ik durf geen verkering te vragen.

2 reacties

He Ben10

Wat leuk dat je verliefd ben op een meisje uit je klas! Verkering vragen kan inderdaad heel erg spannend zijn maar misschien is de eerste stap om een keer iets leuks te gaan doen met haar? Je kan dat heel rustig oppakken, probeer contact te maken in de klas over iets, maakt niet uit gewoon een onderwerp waar jullie beide veel over kunnen praten. Misschien heeft dat meisje waar jij verliefd op bent moeite voor een bepaald vak? je kan haar daar voorzichtig mee helpen. Ik denk persoonlijk dat het belangrijkste is om eerst goed contact met haar af te leggen, en dan kan je steeds verder gaan. Ik hoop dat je er wat aan hebt. :)

Groetjes,

Britt
Hey,

Verkering vragen is inderdaad heel erg lastig. Ik weet precies hoe je je voelt, maar ik zou het langzaamaan doen.

Maar hoe ik het zou doen: eerst vrienden worden, etc., etc., is misschien niet jouw manier. Jij moet jezelf blijven en verkering vragen op jouw manier. Toch is eerst vrienden worden en elkaar leren kennen wel handig, zodat je weet met wie je zo meteen verkering hebt.

Vraag haar mee uit, zoals jij dat wil. Vraag haar verkering, op de manier waarop jij je prettig voelt. Hoe moeilijker je het vindt, hoe meer je richting de veilige kant kunt gaan. Dan word je eerst vrienden met haar.

Groetjes,

Een Persoon Zonder Naam

Reageer