Vraag

Ik ben verliefd op een leraar, wat nu?

  • 30 June 2019
  • 4 reacties
  • 410 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey! Ik ben een jongen van 16 en ik ben net geslaagd, dus ik zit niet meer op de middelbare school. Nu is het zo dat ik verliefd ben op mijn geschiedenis leraar. Het is nu dus een “oud” leraar, omdat ik dus niet meer op de middelbare school meer zit en hij dus geen leraar meer van mij is. Zelf ben ik er nog niet helemaal achter of ik hetero of bisexueel ben. Ik voel mij ook aangetrokken tot meisjes, dus ik ben sowieso niet gay. Ik vraag mij ook af of hij gewoon hetero, bisexueel of gay is. Ik weet wel van hem dat hij een vriendin gehad heeft afgelopen schooljaar, maar dit uit is gegaan.

Nu heb ik ook het gevoel dat de verliefdheid niet alleen uit mijn kant komt. Hij heeft namelijk wel eens vaker mij 4 e-mails per dag verstuurd om te vragen of ik na schooltijd even bij hem langs zou kunnen komen in zijn lokaal om het over het profielwerkstuk te hebben, maar hier hebben we niet alleen maar over gepraat en toen er een andere leraar het lokaal binnenkwam ben ik snel weggegaan. Ook kwam hij mij vaker wat uitleggen (omdat ik natuurlijk graag wilde dat hij weer dicht bij mij in de buurt kwam). Hij heeft toen ook een keer met zijn voeten over mijn voeten gewreven tijdens de les. Ook leek het wel alsof hij een beetje flirtte tijdens de les, omdat hij erg vaak complimentjes en knipoogjes gaf.

Nu ben ik dus van school af en is het dus niet meer leraar-leerling verhouding. Wel is hij 32 en ik ben 16. Nu weet ik dus niet wat ik moet doen. Moet ik het achter mij laten (wat vrij moeilijk gaat omdat ik nog steeds overal zijn foto’s terugvindt), moet ik hem eens mailen om wat te doen of het hem gewoon eerlijk vertellen?
Alvast bedankt voor jullie reacties!

4 reacties

Hey,

Vervelend hé? Liefde. Soms is het het beste wat je is overkomen, en soms is een virus dat je consumeert van binnen.