Vraag

Ik ben verliefd

  • 11 December 2019
  • 3 reacties
  • 45 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Shygurl is er! Ik ben verliefd op een jongen op school. Hij heet Daniël en heeft het mooiste uiterlijk (tenminste dat vindt ik😍😳). Ik heb ook het gevoel dat hij mij ook leuk vindt. Hij kijkt en lacht vaak naar mij. M'n vriendin had me zogenaamd perongeluk op hem geduwt zodat we dichtbij elkaar kwamen we werden allebei rood😂. Wat kan ik doen?


3 reacties

Hey ShyGurl!

Dat is super leuk! Probeer vaker samen te zijn en word eerst vrienden, misschien is hij niet eens aardig en ben je verliefd op een klootzak :( Doe het lekker rustig aan en als hij je echt leuk vindt, zal hij je zeker achterna gaan! <3

Greets, SuperGrill

Hallo Shygurl :)

Ik zou het gewoon aankijken en misschien is hij ook verliefd op jou. Je zou hem bijvoorbeeld in de gaten kunnen houden en kijken of hij meerdere dingen toont waarin je kan herkennen dat het mogelijk verliefdheid is. Wat SuperGrill zegt, je kan eerst vrienden worden met hem maar dan heb je kans dat je in de '’friendzone'’ terecht komt en daar niet meer uitkomt dus dat is nou niet echt de verstandigste oplossing die ik je kan aanraden maar het kan wel. 

-Dr8gon99

Dankje wel voor de tips kan ik goed gebruiken:)

Reageer