Vraag

Ik ben Verliefd

  • 11 September 2018
  • 3 reacties
  • 109 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben een jongen en ik ben 15 jaar en ik ben verliefd op een meisje van mijn school maar ik durf het haar niet te zeggen want ik denk dat ze me niet leuk vind kunnen julie mij helpen alvas bedankt

3 reacties

Heyo,
Je hoeft het niet direct te zeggen.
Ben je bevriend met het meisje zo ja, dan kan je gewoon veel met haar praten en optrekken en uiteindelijk zie je of zij jou ook leuk vind.

Al ben je nog niet bevriend, ga naast haar zitten in de klas of met groeps opdrachten, ga in de pauze naar haar toe.

Als jij het niet zeker weet, zou ik niet direct naar haar toe gaan met de vraag of zij jou leuk vind maar hier tijd voor nemen en kijken of het van beide kanten is.

Ronald

Ps. Vgm hoort dit topic onder relaties en liefde
Hey Kieranos,

Probeer gewoon regelmatig (of meer, ik weet niet hoeveel je al met haar omgaat) op te trekken. Misschien vindt ze je al leuk of krijgt ze gevoelens voor je doordat ze je beter leert kennen. Je hoeft haar echt niet meteen te vertellen dat je haar leuk vindt. Probeer gewoon met haar te praten en te zoeken naar dingen die jullie gemeen hebben.
Ondertussen kan je ook opletten of zij misschien signalen geeft of ze je leuk vindt. Als ze bijvoorbeeld veel vragen stelt, kan dit een teken zijn dat ze je leuk vindt. Als zij vaak het gesprek begint, is het in ieder geval zo dat ze je mag. En ook haar ogen kunnen je veel vertellen over wat ze van je vindt. Dingen zoals lang oogcontact bewaren of juist snel wegkijken. Ze zeggen niet voor niets dat de ogen de doorgang naar de ziel zijn.

In ieder geval veel succes,
groetjes DreamerForever
Bedankt DreamerForever ik zal er op letten

Reageer