Ik ben niet op haar, hoe kan ik dat duidelijk maken?

  • 10 March 2019
  • 6 reacties
  • 80 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo!
Ik zit nu in de 2 de en er wordt vaak over mij geroddeld dat ik op een bepaald persoon ben waar ik niet op ben. Hoe kan ik duidelijk maken dat ik niet op haar ben?

6 reacties

hallo, misschien dat je hier wat aan hebt:

dan moet je erachter komen of zij wel op jou is en misschien doen die mensen over jou roddelen om zo er voor te zorgen dat jij ook verliefd wordt op haar. ik weet niet hoeveel mensen het zijn die dit over je zeggen maar daar is niks aan te doen denk ik, roddelen is niet te stoppen

als ik je verder kan helpen moet ik wel een beetje meer weten dan dit, bvb hoeveel mensen het zeggen en of het allemaal meiden zijn enzo snap je.
onnodige quote verwijderd



Het is zowat iedereen van mn klas (17 meiden 7 jongens) ze zeggen bvb "he *mijn naam* jij en .... passen echt goed bij elkaar, ik zie echt dat je op dr bent *mn naam JE BENT ECHT OP ....... enz enz. Terwijl ik me echt niet aangetrokken voel tot die persoon
Misschien is het het waard om er absoluut niet op te reageren.
Op een gegeven moment zullen ze wel klaar zijn met dat verhaal ,als jij er nooit iets mee doet.
Dan is het niet meer zo sensationeel.
Hallo, Anoniempje,

Als je écht stevig duidelijk wil maken dat je niet op haar verliefd bent, kun je het het beste in haar gezicht zeggen. Als zij op jou verliefd is, is dat natuurlijk niet zo leuk, maar het is beter dan dat jullie de hele tijd gekoppeld worden terwijl één iemand het niet wil.

Groetjes,
Iemand zonder naam
Hoe meer je het gaat ontkennen des te meer mensen het leuk gaan vinden om die roddel te verspreiden. Ik zou als ik jou was het gewoon negeren. Door het aandacht te geven stimuleer je die mensen om door te gaan met die roddel verspreiden.

Je kan het ook wel 1-op-1 tegen diegene zeggen, maar dan is de kans wel groot dat je haar kan breken als zij wel verliefd op jou is.

onnodige quote verwijderd

Het is zowat iedereen van mn klas (17 meiden 7 jongens) ze zeggen bvb "he *mijn naam* jij en .... passen echt goed bij elkaar, ik zie echt dat je op dr bent *mn naam JE BENT ECHT OP ....... enz enz. Terwijl ik me echt niet aangetrokken voel tot die persoon


Als ik dit lees dan lijkt het ook wel alsof die anderen heel misschien weten dat diegene op jou verliefd is en haar soort van willen koppelen met jou.

Reageer