Vraag

Ik ben klaargekomen in een meisje van school, wat nu ???

  • 14 November 2018
  • 8 reacties
  • 1334 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik was dus al een tijdje samen met dat meisje en ik had haar uitgenodigd bij mei thuis ik ben 13 jaar en zij ook . Het werdt een beetje gezellig en ineens grijpt zij mijn penis vast, tork mijn broek naar beneden en begon mij te pijpen, toen doken we in bed en beggonne seks te hebben, maar het voelde zo goed dat ik geen zin had om een condoom te gaan halen en een tijdje later kwam ik klaar in haar en nu weten we niet wat er gaat gebeuren, wat moeten we doen plz help!!!

8 reacties

Dus zij heeft voor alle duidelijkheid ook geen pil of wat dan ook gebruikt??
En je bent 13. Te jong geen voorlichting gehad nog en ziet de consequenties er nog niet van in je dacht gewoon ah lekker.
Je zit nu met een groot probleem als ze zwanger is. Hoe langer je wacht hoe erger het wordt dus laat nu je telefoonof pc liggen en ga het vertellen aan mensen die je vertrouwd!

tekst aangepast door de Kindertelefoon i.v.m. forumregel 4.
Als ik jullie was zou ik zou snel mogelijk naar een drogist gaan en daar een morning afterpil gaan kopen. Deze pil kan, als je hem binnen (meestal) 72 uur slikt, zwangerschap voorkomen. Hoe eerder je deze pil neemt hoe groter de kans is dat het werkt.
Zo'n pil kost minimaal €15,00
Heyy,
Jullie moeten nu inderdaad zo snel mogelijk naar de huisarts. Als ze de pil binnen 72 uur (3 dagen) kan je een zwangerschap (waarschijnlijk) voorkomen. Ik zou toch na een week nog even een zeabgerschapstest halen, om het te checken.
succes!
Ook ik denk dat je haar het beste kunt overhalen om zo'n Morning After pil in te nemen.
Daar moet ze wel snel mee zijn, want die wordt minder effectief naarmate de tijd verstrijkt.
Zwangerschap lijkt mij een goed argument ervoor.
bist er maar mooi vroeg bij vriend,
als ze nog niet ongesteld is kan er niks gebeuren 😄
Reputatie 2
Badge +1
@thom met bril dat is niet helemaal waar. Vlak voor de eerste menstruatie is een meisje ook al vruchtbaar.
Nu snap ik wel waarom er in groep 8 al voorlichting wordt gegeven
Ik zou haar inderdaad over halen om een pil te gebruiken en de volgende keer beter oppassen .

Reageer