ik heb dus een vriendin ze is bijna 15 we kennen elkaar sinds december eind. zij heeft dus een beste vriendin en ze zijn super close ookal snap ik dat wel want ze kennen elkaar al 4 jaar maar ik ben dus jaloers denk ik ik denk dus dat die twee iets hebben in het geheim ookal zeggen ze dat het niet zo is toch denk ik dat ik weet niet wat ik eraan moet doen
Ik denk dat je hier niet veel aan kan doen. Jaloezie is ook heel normaal. En als hun het ontkennen ga er dan vanuit dat ze de waarheid spreken. Dit verlicht voor jou misschien ook wel de jaloezie.
Hii!
Inderdaad jaloezie is heel vervelend, maar ook heel normaal. En ik snap al helemaal dat je ook zo graag close wilt zijn. Maar waarom zou jij je druk maken over iemand anders? Ik weet dat het veel makkelijker klinkt dan dat het is, maar je kunt er toch niks aan veranderen, dus je hoeft je geen druk te maken. En bekijk het eens van de positieve kant: misschien kunnen jullie met zijn drieën wel heel close worden. Je kunt bijvoorbeeld eens appen naar die vriendin of ze zin heeft een keer wat te doen en als ze dan al met dat andere meisje iets gaat doen kan je vragen of je mee mag doen. Veel succes en ik hoop dat je er iets aan hebt gehad!
<3
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.