Skip to main content
Vraag

Ik ben in de war over mijn gevoelens

• March 11, 2026
  • 3 reacties
  • 43 Bekeken

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+1

Hallo allemaal,

Ik ben verliefd op een meisje alleen ik weet niet goed wat ik moet. Van de ene kant wil ik haar gewoon uitvragen want je ik ben verliefd op haar. Maar van de andere kant weet / denk ik dat ik gewoon nog veel te jong ben voor een serieuze relatie. En dan heb je nog dat ik als boeddhist luister naar het gezegde : 

'verlangen is het begin van de weg naar beneden' 

Dus ik weet echt niet wat ik moet doen iemand pls help.

Alvast bedankt iedereen

3 reacties

Forum|alt.badge.img

Hey, eerst en vooral bedankt om op mijn topic te reageren!

Ik heb hetzelfde probleem maar het verschil is dat ik mijn crush al eens heb uitgevraagd. Als je echt verliefd ben zou ik rustig een band proberen op te bouwen en elkaar beter leren kennen. (Ik weet dat dit niet gemakkelijk is maar alle kleine beetjes helpen) Probeer haar online te sturen, vragen te stellen of gwn hallo te zeggen. Ik zou vooral je gevoelens niet allemaal in een keer delen want als ze je niet zo goed kent dan is het het soms een beetje te veel in een keer.

Ik ben hier zeker geen expert in want ik ben zelf ook al  afgewezen maar ik hoop dat ik je heb kunnen helpen.

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • March 11, 2026

@Tyrexopkindertelefoon 

Graag gedaan,

het ding is dus ik had een keer een briefje voor haar achtergelaten alleen een van haar vriendinnen heeft het gezien en zij heeft nu dus gezegd dat ik haar uitvroeg terwijl dat briefje alleen een compliment was dus nu voel ik me k*t want nu denkt dat meisje waarschijnlijk dat ik haar echt wil uitvragen. snap je ?

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • March 12, 2026

Update ze heeft gezegd dat ze het niet erg vind dat ik haar soms lastig val. En ik heb gehoord van iemand dat ze verliefd is op iemand (weet helaas alleen niet wie)