Vraag

Ik ben bi en vind een jongen leuk die dat ook is


Badge +1

Hoi 

Ik ben een jongen van 14 jaar en ben dus bi, alleen een paar goede vrienden (waaronder ook iemand die ik leuk vind) weten dit. 
Ik durf het alleen diegene niet te vertellen! 
 

wat zijn jullie tips? 
 


43 reacties

Badge +1

Oké jammer kenshin, zo te zien heb je veel betekend op dit forum, dit waardeer ik echt! 
 

Ik heb hem gevraagd een keer af te spreken en dat wou hij wel! Waarschijnlijk de laatste week van de vakantie gaan we waarschijnlijk bij hem zwemmen! Mocht je nog een paar laatste tips hebben dan zal ik het waarderen dat je ze nog ff hieronder zet! 
 

bedankt voor je hulp! 
 

 

Groetjes Anoniempje_101

Hey Anoniempje_101

 

‘dit waardeer ik echt!’

Lief dat je dat even zegt :slight_smile:

 

Jullie gaan afspreken; fijn! Zwemmen is altijd leuk. Voor, na of tijdens het zwemmen zouden jullie nu en dan tijd kunnen maken voor wat praten, wanneer dat mooi uitkomt. Kijk eventueel zo’n LGBTQ+ thema film of video samen, om het onderwerp biseksualiteit ter sprake te brengen. 

 

Op het forum vind je wel eens van die verhalen waar jongens in het zwembad of bij elkaar thuis snel overgaan tot elkaar bevredigen, zonder daar echt over gesproken te hebben. Daar zou ik sowieso nog even mee wachten. Doe wat jullie willen natuurlijk, maar soms kan zo’n spontane, seksuele handeling leiden tot ongemakkelijkheid en spijt. Daarom geef ik graag even mee dat jullie het in het begin best bij praten houden. Da’s toch hoe ik erover denk. 

 

Gr. Kenshin

Badge +1

Hoi Kenshin

bedankt voor je snelle reactie! 
We hebben over het algemeen best veel lichamelijk contact als we elkaar zien, waar zal ik hem dan aan kunnen raken in het zwembad als het moment het toelaat? 
blijven je reacties trouwens wel hier staan per maandag? 
 

gr anoniempje_101

 

Badge +1

Ik ben trouwens begonnen aan het kijken van de film: Call me by your name! 
 

Aanraken zou ik doen bij de schouder, aan zijn arm, en eventueel bij zijn buik. Voor intiemer contact zou ik echt aanraden om daar eerst over te praten. Stel je bijvoorbeeld maar eens voor dat hij niet klaar is voor meer, maar dat niet durft toegeven op het moment dat jij hem aanraakt. ‘t Is sowieso niet verkeerd om dit te bespreken. 

 

Veel plezier met die film :slight_smile:

 

Mijn reacties blijven staan, maar mijn gebruikersnaam en profielfoto verdwijnen. In plaats van ‘Kenshin’ komt er dan ‘Anonymous’ te staan. 

 

Gr. Kenshin

Badge +1

Snap ik, ik heb de film trouwens net afgekeken! 
 

mocht er nog een vraag binnenkomen dan zet ik die nog ff snel op het forum! 
mocht ik je niet meer spreken dan alvast gefeliciteerd en bedankt voor je hulp en het meedenken! 
 

gr Anoniempje_101

‘mocht er nog een vraag binnenkomen dan zet ik die nog ff snel op het forum!’

Top :thumbsup:

 

‘mocht ik je niet meer spreken dan alvast gefeliciteerd en bedankt voor je hulp en het meedenken!’

Dankje :slight_smile:  En graag gedaan. 

 

Gr. Kenshin

Badge +1

Hoi Kenshin, die jongen die ik leuk vind gaat zo op vakantie! Heb je miss tips hoe ik nog een beetje contact kan houden met hem, of een beetje te flirten? 
Trouwens ik zal je na maandag wel op de hoogte houden als er iets is gebeurd, ook zal kun je dan niet meer reageren je kunt wel kijken hier op het forum, mocht je benieuwd zijn hoe dit afloopt! 
 

gr Anoniempje_101

Hey Anoniempje_101

 

Je zou altijd kunnen vragen of ‘ie een foto wil doorsturen van de vakantieplek, en of hij het leuk heeft daar. Jij kan dan ook wat over jouw vakantieplannen vertellen, en eventueel beginnen over de film Call me By Your Name :slight_smile:

 

Oh sure, wie weet lees ik gewoon nog wel mee, ook al kan ik niet meer reageren. Lief dat je van plan bent te blijven posten hier. Moest je nieuw advies nodig hebben, kan je altijd nog een nieuw topic aanmaken. 

 

Gr. Kenshin

Badge +1

Hoi Kenshin 

 

Hij is nu op vakantie en hij is nu in de auto onderweg en hij heeft me al een paar foto’s gestuurd, ik denk dat we de vakantie nog wel vaker contact gaan hebben! 
 

gr Anoniempje_101

Badge +1

Heb je miss nog een paar laatste tips over: 

  • De vakantie situatie 
  • flirten
  • en wat daarna komt 
  • aanraken

gr anoniemen_101

Het klinkt inderdaad alsof de gesprekken tussen jullie op gang komen :slight_smile:  Da’s een goed teken. 

 

Blijf doorheen de vakantie maar wat chatten en eventueel (video)bellen met elkaar. Probeer na een wat langer gesprek het onderwerp misschien in de richting van relaties te brengen. Geef hem eventueel ook een complimentje hier en daar. 

 

In het begin kan aanraken iets zijn als een streling over z’n schouder, of een hand op zijn rug. Wat later, als jullie elkaar al een stuk beter kennen, kan je dan eens wat haar uit zijn gezicht strijken bijvoorbeeld. Dat komt lief en zorgzaam over. Let er vooral op dat je hem geen ongemakkelijk gevoel bezorgt. Lijkt hij aanrakingen niet fijn te vinden, ga je er best niet mee door. 

 

Gr. Kenshin

Badge +1

Hoi Kenshin! 
 

Ik wil je nogmaals bedanken voor het meedenken en ik heb mezelf ook ingeschreven bij de voor jong en out community! 
 

mocht je nog wat laatste tips hebben dan kun je ze nog ff hieronder neerzetten! 
 

gr anoniempje_101

Hey Anoniempje_101

 

Graag gedaan :slight_smile:  En wat fijn dat je je aangemeld hebt bij Jong&Out!

 

Een tip die ik altijd graag meegeef is dat je elkaar en jezelf hoort te respecteren. Respecteer elkaars gevoelens, houd rekening met elkaars wensen, maar verlies ook je eigen gevoelens en grenzen niet uit het oog. Het moet voor jullie beiden fijn blijven :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Badge +1

Hoi Kenshin

 

 

bedankt voor je reactie! Ik vind het jammer dat na vandaag je niet meer op dit forum actief mag zijn ivm de regels! 
Je hebt me goed geholpen en meegedacht! 
het gaat je goed, als je net zo behulpzaam blijft als dat je op dit forum bent dan ben je een heel goed mens!

 

gr Anoniempje_101

Hey Anoniempje_101

 

Thanks voor je lieve berichtje :slight_smile:  Het ga jou ook goed :four_leaf_clover:  Ik hoop dat je een fijn (liefdes)leven tegemoet gaat :blush:

 

Gr. Kenshin

Badge +1

Dankjewel kenshin!

Graag gedaan, Anoniempje_101 :)

 

Gr. Kenshin

Reageer