Ik ben 14 en hij is 21, gaat dit werken?

  • 18 November 2019
  • 8 reacties
  • 262 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben een meisje van 14 en heb gevoelens gekregen voor een 21 jarige jongen (andersom vind hij mij ook leuk), ik ben bang dat dit niet gaat werken. Advies?


8 reacties

Kan je alleen maar te weten komen als je het probeert, dus ga ervoor

Het kan. En als jullie willen prima.

Het is alleen wel illegaal en hij zou in de problemen kunnen komen

 

Ik ben er ook bang van dat het niet gaat werken, hoe leuk en aardig hij ook is. Ik begrijp je echt wel, maar het is natuurlijke niet de beste keuze. Hij is in een heel ander stadium van zijn leven dan jij, er zijn genoeg andere vissen in de zee.

 

Ik denk dat in dit geval het leeftijdsverschil wel een belemmering is ja. Nog los van de vraag of het wettelijk gezien mag, zitten jullie in een compleet andere fase van jullie leven, het lijkt me dat dat op een gegeven moment toch gaat wringen.  

Badge

Hey, ja het is best een groot verschil qua leeftijd maar als jullie elkaar leeftijd ga af op je gevoel

Jullie leeftijdsverschil is wel groot, dus dit gaat denk ik niet echt werken. Verder zitten jullie in een heel ander stadium van jullie leven. Ik zou het niet aanraden.

Heyo,

Zoals velen andere al zeggen zitten jij en hij in een andere levensfase.  Ook op seksueelgebied. Jij bent je nu aan het ontwikkelen hierin, je gaat experimenteren,  dingen uitzoeken etc. En hij is eigenlijk al uit die fase hij heeft die tijd van experimenteren gehad en weet wat die wilt. Jij nog niet. Hij ziet de wereld nu al anders dan jij.

Daarnaast is dit wettelijk niet toegestaan omdat hij meerder jarig is en jij minderjarig. Maar je zou de wet makkelijk kunnen onderdrukken.

Gaat dit werken, ik denk van niet. En ik denk dat het verstandig is om hem los te laten en meer te gaan zoeken naar jongens in jou eigen leeftijds gebied (14/16). Ik denk zelfs dat het ook allemaal veel leuker en spannender is om met iemand van je eigen leeftijd dingen te gaan ontdekken.

 

See ya!

Spookyzx.

Mijn ouders hebben een leeftijdsverschil van 10 jaar dus daar hoef je je geen druk om te maken, echter is het volgens de wet niet gewenst (of zoals eerder genoemd illegaal) om met een minderjarige sex te hebben. Knuffelen enzo kan nog wel denk ik, maar voor de serieuze s**t kan je beter tot je 18e wachten

Reageer