Skip to main content
Vraag

iemand vind mij leuk, maar ik niet

• February 20, 2026
  • 5 reacties
  • 59 Bekeken

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Hoi allemaal. 

Iemand vind mij leuk. Ze is jonger dan ik en we zitten bij elkaar op school. We zijn vrienden.

Ik kreeg het van iemand anders te horen/zien.

Ik vind haar heel aardig, maar ben niet verliefd ofzo. Ik weet niet hoe ik het nu moeten zeggen enzo 

Veel liefs 

5 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi ​@nieuwschierig_aapje ,

Je zou er voorzichtig over kunnen beginnen dat je hebt gehoord/ gezien  dat ze op je is, maar je zelf eigenlijk niks voelt.  Je kunt ook afwachten en kijken of ze er zelf over begint.  Hopelijk heb je hier iets aan. 🙂

Liefs 

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • February 20, 2026

Hoi hoi, je zou inderdaad een keer een gesprek er over beginnen. Misschien een keer zeggen '... Zei dat we een goed koppel zijn haha. Zo vervelend. Ik heb al de hele tijd gezegd dat ik niet verliefd ben.' of iets in die richting 

Groetjes Lupus

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Hoi! Bedankt voor jullie hulp. Ik denk dat ik wel even afwacht!

Linax
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • February 21, 2026

Hoi allemaal. 

Iemand vind mij leuk. Ze is jonger dan ik en we zitten bij elkaar op school. We zijn vrienden.

Ik kreeg het van iemand anders te horen/zien.

Ik vind haar heel aardig, maar ben niet verliefd ofzo. Ik weet niet hoe ik het nu moeten zeggen enzo 

Veel liefs 

Heyheyy,

Ik zou het gwn even afwachten, want het kan best vervelend voor zo'n meisje zijn als je het zegt tegen haar. 

Groetjes, Lina

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Hey! Ik ben denk ik niet super duidelijk geweest;

Die vriend van haar had een screenshot gestuurd van een appje dat dit meisje naar mij wilde sturen met dat ze me leuk vond.  Het is dus niet dat ze niet wil dat ik het weet denk ik! 

Bedankt voor de hulp :)