Vraag

iemand vind me leuk

  • 9 April 2020
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

hey hier meteen het 2de topic erna

maar ik had nu even tijd dus wou ik het even kwijt,

laatst heeft een meisje verteld dat ze me leuk vind (ben zelf ook een meisje) maar we zijn dus al heel lang beste vriendinnen en ik heb ook wel wat voor haar gevoeld maar k ben bang dat het onze band kapot maakt als ik zeg dat ik haar ook leuk vind (misschien denk ik wel veel te moeilijk maar ik weet niet) ik ben zelf bi (denk ik) en mijn ouders weten het ook en vinden het dan ook goed. maar mijn broer vind dat die mensen niet goed in de kop zijn en daarvoor ben ik dus ook bang dat hij dat van mij gaat denken. en bij mijn ene opa en oma mag ik het huis dan niet meer binnen die zijn zo ouderwets ze vinden dat je alleen op het andere geslacht mag vallen anders hoor je in de gevangenis thuis. dus ik weet echt niet wat ik er mee moet en het maakt het ook niet makkelijker dat we el al een tijdje   niet hebben gezien en ze bijna nooit an afspreken omdat ze veel bij haar thuis moet doen, maar ik heb dus wel ook een beetje gevoelens voor haar maar ik durf het niet te zeggen omdat ik al niet word geaccepteerd door de meeste mensen en ik bang ben dat het dan nog erger wordt


2 reacties

Badge

Hooooii, ik kan me voorstellen dat dit een lastig Dilemma maar ik zou misschien een beetje gaan experimenteren met meisjes of je wel echt op meisjes valt. En nog even over je familie, als jij echt staat voor wie je bent dan weet ik zeker dat ze je gaan accepteren. Mijn tip is gewoon blijf bij je gevoel en ga geen andere dingen doen als jij je daar niet fijn bij voelt, ik heb een Marokkaanse Nederlandsdocent en die heeft zijn hele familie opzijgezet omdat hij homo is en nu is hij super gelukkig. Blijf gewoon jezelf, ik vind je in iedergeval heel stoer!!!!!!

Reputatie 2
Badge +4

hey 

zoals ik al zij ben ik bi dus ik val op jongens en op meisjes n dat weet ik wel al zeker tenminste voor nu dan en ik denk niet dat mijn hele famillie mij gaat accepteren dat doen ze nu al amper alleen omdat ik mijn haar heb geverfd en een keer helemaal kort heb geknipt om het te doneren voor een goed doel. mijn gevoel zegt dat ik het zou moeten doen maar mijn verstand zegt dat ik haar eerst nog een keer in het echt moet zien voor ik mag oordelen erover.  dankje voor de reactie

groetjes van een prinses die redelijk in de war is

Reageer