Skip to main content

Iemand op mij verliefd of toch weddenschap???

• January 3, 2026
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

Anoniemetrien
Forum|alt.badge.img

HEYYYY!

Ik was dus dit weekend op weekend met mijn stiefmama’s vrienden. En een van haar vriendinnen heeft een zoon van mijn leeftijd, X.  Wij twee waren dus de enigen van mijn leeftijd, de oudsten en ik voel me zó bespeeld.

X en ik deden erg vriendschappelijk tegen elkaar, sneeuw tegen elkaar gooien, voeten op elkaar leggen,… 

Ook al was het pas de 4de keer dat we elkaar zagen in ons bestaan. Iedereen zei dan ook oehehoeeoeo die twee zijn verlieheiejefd!

Niet. Hij heeft een lief- H. Ze is echt een mooi meisje- ik ken haar alleen van foto’s btw. Maar dus, ik weet niet wat ik voor hem voel, is het puur vriendschappelijk of verliefd?

Je ne sais passsss. Maar dus, mijn stiefbroer begint erover of ik had gehoord wat X ‘s nachts had gezecht, want hun waren nachtje door aan het doen. I

k zei nee, want

1. ze sliepen in een andere kamer naast ons

2. Ik wóú het niet horen.

3. Ik sliep waarschijnlijk

Mijn stiefbroer begon zo hard te lachen, niet normaal. ENNN daarstraks begon mijn vader ook over ‘de vijf euro die X. mijn stiefbroer moest geven.’

Euh hallo???? BEN IK EEN WEDDENSCHAP OFZO? Maardus iedereen denkt dat ik op hem verliefd ben, terwijl hij een lief heeft. Ook denkt mijn (stief)zus dat hij smoor op mij is. 

NIET!!!!

ANONIEMETRIEN

1 reactie

Ik ben annoniem
Forum|alt.badge.img

Oef moeilijke situatie ik zou afwachten totdat hij naar jou toe komt en hem een beetje ontwijken behalve als hij echt heel duidelijk op jou af komt en je wil wel even praten dan zou ik doen alsof je hem niet ziet totdat hij iets tegen je zegt helpt vast 

Liefs mij xxx

ps. STERKTE!!!