Skip to main content
Vraag

Iemand ontmoet.. Vriendschap? Verliefd? Gevoelens voor haar? Ik snap er niks meer van!

Toon eerste bericht

114 reacties

• June 9, 2024

Super leuk @ItsJustMeĀ  Fijn dat ze ook een goede klik met je familie heeft.

Ik heb weer wat nieuws geleerd overĀ Ilse

Ja. dat is een van de leuke dingen van een relatie vind ik. Elkaar steeds beter leren kennen en nieuwe dingen over elkaar ontdekken.

Ā 

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • June 9, 2024

Leuk! Wat is haar favo nummer?

@NoahLovesYouĀ Ik weet nog niet wat haar favo nummer is van Taylor, maar daar kom ik vast nog wel achter hahašŸ˜‰

Fijn dat je ouders het leuk vonden!

Ja dat vind ik ook echt fijn!😃

Super leukĀ @ItsJustMeĀ  Fijn dat ze ook een goede klik met je familie heeft.

@tim16 Jaa dat vind ik ook echt zo fijn!! Ik ben ook echt heel erg benieuwd naar haar ouders ik ga waarschijnlijk volgend weekend bij hun langs! Heb ik zin in!😁

Ja. dat is een van de leuke dingen van een relatie vind ik. Elkaar steeds beter leren kennen en nieuwe dingen over elkaar ontdekken.

Dat is inderdaad erg leuk!! En nieuwe dingen over elkaar ontdekken zal voorlopig nog wel gebeuren bij ons denk ik haha🄰

Liefs van mij <3

• June 9, 2024

Wat fijn @ItsJustMeĀ !:) En besef even, een paar weken geleden had je nog geen irl vrienden en nu een relatie!! Ik vind dit echt zo leuk voor je!ā˜ŗļø

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • June 10, 2024

Hoi hoi @ItsJustMeĀ  wat fijn om te lezen! Echt leuk dat er zo'n goed gevoel is en je er zo gelukkig van bent!! šŸ˜

Groetjes liefs Tartan XĀ 

• June 10, 2024

Ik hoor nog wel iets!

Liefs @NoahLovesYouĀ 

• June 10, 2024

@ItsJustMeĀ ,

Wat fijn om te lezen dat het zo goed klikt tussen jullie!! En natuurlijk super goed en knap dat je zelf de stap hebt gezet!šŸ˜ā¤

Groetjess en liefs van mijĀ 

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • June 10, 2024

Dank jullie wel lieve @Jesse08 @Tartan14 @NoahLovesYou @Tinkerbell!😘

En besef even, een paar weken geleden had je nog geen irl vrienden en nu een relatie!! Ik vind dit echt zo leuk voor je!ā˜ŗļø

@Jesse08Ā Ja daar zat ik gisteravond ook over na te denken dat is ineens best snelĀ gegaan hahašŸ˜…Het was ook zo bijzonder dat toen we elkaar ontmoette de klik er eigenlijk gelijk was ben echt zo blij dat ik haar heb ontmoet en we houden echt veel van elkaar!!🄰

Liefs van ItsJustMe <3

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • June 16, 2024

Heyy lieve iedereen!

Ik ben vanmiddag bij mijn vriendin thuis langs geweest om haar ouders te ontmoeten en dat ging ook echt goed! Haar ouders zijn echt super lief en voelde me er echt meteen op mijn gemak! We hebben leuk met elkaar gepraat en haar ouders vinden ons ook echt een super schattig stelletje zeiden ze tegen ons! Daar moest ik een beetje om blozen hahašŸ˜…

We zijn ook nog even met zijn 2en naar de stad geweest want ze moest nog wat dingetjes halen dus ik ging even mee en dat was ook erg gezellig! Vandaag was weer even een fijnere dag voor mij!😊

Liefs van mij <3

• June 16, 2024

Leuk man! Klinkt als een gezellige middag.

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • June 16, 2024

@tim16 Jaa dat was het zeker!😊😃

• November 2, 2024

Hai,

wat super leuk, lief en stiekem ook wel een beetje schattig om te lezenšŸ˜šŸ˜‰

Hoe gaat het nu?Ā 

groetjesšŸ¤—

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • November 4, 2024

Heyy @Cantaloupe!

Lief dat je het vraagt! Tussen ons gaat het nog steeds super goed hoor en we zijn nog steeds heel gelukkig met elkaar!!šŸ¤—

Ben nog steeds zo blij dat ik haar heb ontmoet de klik was er echt gelijk en dat vinden we nog steeds zo bijzonder en onze ouders zijn ook zo lief en blij voor ons en haar ouders zijn ook echt heel aardig! Kan me ook eigenlijk niet voorstellen dat het alweer bijna een halfjaar geleden is dat we elkaar voor het eerst zagen dat is best snel gegaan hahašŸ˜…

Liefs van mij <3

• November 4, 2024

Hai,

ahh wat super fijnšŸ˜

Liefs van mijšŸ¤—

• November 4, 2024

@ItsJustMeĀ Wat fijn dat jullie nog steeds zo gelukkig zijn samen. Zo’n klik met iemand hebben is het mooiste wat er is. Ik ken het gevoel. En ja, de tijd gaat snel. M’n vriend en ik zijn alweer 1 jaar en 8 maanden samen.

Ā 

Ā