Skip to main content

Hii lieve iedereen die dit leest! Ik hoop dat het goed gaat met iedereen! :)

Ik heb even een erg lastig en complex verhaal en heb echt jullie advies nodig.. Wou dit al eerder posten want dit speelt al een paar weken, maar het kwam er niet van. Dit wordt een vrij lang verhaal dus sorry daarvoor ik hoop dat jullie het willen lezen.

Zoals jullie al wel weten het gaat niet echt lekker met me. Gelukkig gaat er nu wat gebeuren, maar dat duurt allemaal nog erg lang en het neemt het eenzame gevoel niet weg. Ik heb al jaren geen vrienden meer op wat online contacten na, maar dat zijn geen vrienden en daar heb ik het best moeilijk mee. Ik ben aan het kijken naar scouting, maar er is nog wat gebeurt..

Ik heb op zwemmen een paar weken terug namelijk iemand ontmoet. Er zaten altijd mensen op waar ik niet veel mee had, maar met haar klik ik op de een of andere manier wel. Ik noem haar even Ilse (niet haar echte naam). Ilse is 6 weken geleden nieuw bij ons in de zwemgroep gekomen en ik heb haar de eerste keer dat ze er was geholpen en rondgeleid (dat had mijn zwemcoach mij gevraagd). We klikte toen we elkaar voor het eerst ontmoete erg goed en ik kon goed met haar praten over vanalles en nog wat. Dat ging gewoon vanzelf en het voelde echt fijn. Ze is echt een heel lief, zacht, behulpzaam en toch ook wel stoere meid en ze is ook 16 jaar net zoals ik.

We zijn nu een paar zwemsessies verder en we zijn eigenlijk iedere keer samen geweest sinds ze er is. Ik denk dat ik wel kan zeggen dat we een vriendschap aan het opbouwen zijn wat erg fijn is want.

Nou komt het alleen.. Ik denk echt alleen maar aan haar.. 24/7.. Ik droom over haar, ik krijg haar niet uit mijn hoofd en heb eigenlijk de hele dag vlinders in mijn buik. Dit gevoel is de afgelopen weken steeds meer geworden, maar nu ik een weekje op vakantie ben merk ik dat pas echt heel erg en ik ben dus denk ik echt smoorverliefd geworden op haar en ik kan niks met die gevoelens. Ik mis haar gewoon en denk veel na / fantaseer over een toekomst met haar en dat is een heel raar, maar ook heel fijn gevoel.

Sowieso heb ik nog geen ervaring in de liefde en dit soort gevoelens heb ik nog nooit in mijn leven gehad. Ik snap er echt helemaal niks. Ik voel me zo goed, vertrouwd en op mijn gemak bij haar, maar weet niet hoe ik nu verder moet. We kennen elkaar nog maar kort en ik heb ook nog nooit buiten het zwemmen met haar afgesproken we hebben al wel elkaars nummers en we chatten wel een beetje met elkaar. Ik durf haar eigenlijk ook niet te vragen om verder af te spreken want dat vind ik eng en ik weet ook niet wat we moeten doen en of ze dat wel wilt. Ze weet ook nog niet dat ik struggles heb met mijn mental health en ik durf haar dat niet te zeggen want ik wil haar daar niet mee in de weg zitten en ik wil ook niet te snel gaan omdat ik de band die we nu opbouwen niet wil verpesten.. Misschien is dit ook iets wat alleen in mijn hoofd zit en mischien is zij ook wel helemaal niet verliefd op mij of is niet opzoek naar een vriendschap en wil ze het alleen bij het zwemmen houden dan ben ik dom bezig en dan wil ik veel te snel. Ik weet wel dat ze single is en ze heeft geen relatie. Mijn ouders en zus weten hier trouwens ook nog niks van.

Mijn vraag is dus.. Hebben jullie misschien advies voor mij? Wat kan ik nu het beste doen en willen jullie met mij meedenken over een plan? Hoe kan ik dit aanpakken want ik snap er niks meer van :P

PS: ik ben nog op vakantie dus misschien dat ik wat later antwoord vanaf morgenmiddag ben ik er weer en dan kan ik in het weekend hopelijk weer wat actiever worden :)

Bedankt voor het lezen! Groetjes en liefs van ItsJustMe <3

Dankjewel lieve @NoahLovesYou :)

Was trouwens totaal vergeten dat ik vandaag zwemmen had had even niet door dat het alweer woensdag was terwijl ik het er nog met Ilse over had gehad vanochtend.. Oeps😅 Moest echt haasten en enorm snel fietsen was er gelukkig nog net op tijd haha🙃

Was gelukkig weer gezellig met elkaar! Voel me altijd blij als ik Ilse weer heb gezien en heb zin in vrijdag! Hoop echt dat het gaat lukken allemaal!😊

Liefs van ItsJustMe <3

Hey @ItsJustMe ,

Wat fijn om te horen dat je zin hebt in vrijdag! Dan komt het vast wel goed! 

Succes vrijdag!👍🤗🍀❤️

Liefs van mij 

Dankjewel @tim16 Ik laat het weten hoe het ging vrijdag!👍☺️

Bedankt lieve @Tinkerbell!❤️

Liefs van mij <3

Ik ben echt zoooooo benieuwd!!! Ik hoop het echt voor je!!!!

Heyy lieve @ItsJustMe ,

Heel veel succes morgen! Ik duim voor je! 

Sorry als ik overdrijf maar ik zou echt heel blij zijn als ik morgen lees dat het is gelukt 😊 

Bedankt voor je berichtjes @Jesse08 vind ik echt heel lief van je!!❤️❤️

Succes vandaag ❤️

Liefs @NoahLovesYou 

Bedankt @NoahLovesYou <3

Ik heb de brief klaar en ben er denk ik klaar voor! We hebben om 17:00 afgesproken bij een leuk restaurantje in de buurt. Het is jammer dat het geen lekker weer is voor een terassje dus we gaan lekker binnen zitten en misschien gaan we daarna nog even wandelen! Heb er zin in en ik hoop dat alles gaat lukken :)

Nog maals bedankt voor alle steun iedereen ik ben jullie echt heel erg dankbaar❤️

Liefs van mij! <3

Dat is fijn @ItsJustMe ! Heel veel suc6!😘

Heyy @ItsJustMe ,

Wat geweldig dat je er zin in hebt! 

Heel veel succes! Hoop dat het lukt, ben écht benieuwd:) 😘

Groetjes en liefs 😊

Heyy lieve @ItsJustMe ,

Hoe ging het?

Hey @ItsJustMe 

Is de date nog aan de gang?😅 Ben wel echt benieuwd hoe het is gegaan. Hoop dat het gezellig was.

Hey lieve @Jesse08 @tim16 en lieve iedereen :)

Het ging echt echt echt super goed en het was echt heel erg gezellig!!😄

We hebben eerst gezellig wat gedronken in een  leuk restaurantje (op mijn kosten😉) en we hebben wat bijgekletst wat super gezellig was! Na het drinken zijn we nog een stukje gaan wandelen en we zijn na een tijdje op een mooi plekje in de natuur gaan zitten. Dat vond ik het goede moment en toen heb ik haar verteld dat ik wat wou zeggen, maar dat ik niet zo goed wist hoe en dat ik het voor haar had opgeschreven. Ze begon toen al te blozen en nadat ze brief had gelezen stonden de tranen in haar ogen. De gevoelens zijn wederzijds maar Ilse wist ook niet goed hoe ze het moest zeggen aan mij dus ze was heel blij dat ik de stap had gezet en ze vond dat echt knap van me! Ze vond de brief ook zo lief en puur en ze zei vol overtuiging ja op mijn vraag!! Toen gaven we elkaar een dikke knuffel!🥰 We hebben zelfs gezoend dat was een eerste keer voor mij maar vond het best wel fijn en dat voelde echt goed en vertrouwd haha☺️ Dus ik heb nu officieel verkering met Ilse en ik ben zo blij!!

Ik heb het ook gelijk tegen mijn zus en ouders gezegd toen ik thuis kwam en die waren ook zo blij voor me! Zelfs mijn vader die altijd weinig emotie heeft was echt duidelijk blij voor me😅We zien elkaar morgen weer dan gaan we een stukje fietsen en we gaan hopelijk ook snel een keer bij elkaar thuis langs! Van mijn vader en moeder mag ze in ieder geval altijd langs komen en ze willen haar heel graag ontmoeten!😁

Heb me echt lang niet zo blij gevoeld als nu! Iedereen super bedankt voor alle tips zonder jullie was het niet gelukt echt heel erg bedankt!❤️

Liefs van mij <3

Hey,  wat een heerlijk nieuws!! Echt leuk om te lezen! Wat zul je lekker slapen straks! 😉  Iedereen gunt het je !! 😘😘

Liefs Tover xxx

Heeyy lieve @ItsJustMe ,

Wat ontzettend fijn!! Ben echt blij voor je!!❤️❤️❤️🤗🤗🤗

Groetjes en liefs 

Ik heb echt tranen in mijn ogen! Ik vind dit zo geweldig voor je! 🥰🥰🥰 ❤️

En veel plezier weer morgen!😊

Hoi @ItsJustMe 

Ik heb de afgelopen tijd alles bijgehouden en ben zo blij voor je dat het goed is gegaan en wederzijds is, hopelijk krijgen jullie een hele mooie tijd samen💜

Ik vind het echt prachtig om te zien en hoop dat jullie mooie herinneringen maken, geniet ervan!💕

Heel veel liefs, ItzJustin..

@ItsJustMe Goed nieuws man! Dit zijn leuke berichten om te lezen. Ik ben echt heel erg blij voor je. Het is je gegund. Heel veel plezier en geluk samen. Dat gaat wel goed komen denk ik.

En leuk om @ItzJustin weer ff te zien. Alles goed met je?

Hoi hoi wat geweldig leuk ! Ik werd helemaal vrolijk van je nieuws!! Je verdient dit zo ontzettend dubbel en dwars!!! Fijn hoor lieve @ItsJustMe !! ♥️

Groetjes liefs Tartan X

@ItsJustMe 

Wat fijn! Klasse! Ik ben echt blij voor je! ❤️

Wat heb je gegeten? En was het zoenen ongemakkelijk?

Het zal vast leuk zijn geweest!

Stuur dit maar naar haar! ❤️❤️❤️

Liefs @NoahLovesYou(and your girlfriend)

Bedankt lieve iedereen!!❤️

@NoahLovesYou We hebben niet echt wat gegeten, maar we hebben een drankje besteld (ik had een icethea peach en Ilse een cola light) en we hebben een ijsje gehad op mijn kosten! Een etentje komt vast nog een keer in de toekomst😉

Op zich vond ik het niet heel ongemakkelijk. Wel een beetje omdat het natuurlijk mijn eerste keer was om met iemand te zoenen en dat ging wel een beetje onhandig, maar ik voel me echt heel erg op mijn gemak bij/met haar en het voelde erg fijn en vertrouwd!🥰

En wat een lief liedje die kende ik nog niet van Taylor!! Ik ga hem doorsturen naar haar dankjewel voor het delen!☺️

Ik ben nu net weer thuis en het was weer super leuk met elkaar en onze band is nog closer geworden sinds gisteren! Ilse haar ouders zijn ook super blij voor ons zei ze en die willen mij graag ontmoeten! Morgenmiddag komt Ilse eerst even bij mij thuis langs om mijn ouders te ontmoeten daar heb ik ook weer zin in en ik denk dat dat wel leuk gaat worden!😃

Liefs van ItsJustMe <3

Leuk @ItsJustMe!

Hoe was/is  het vandaag?

Ga je haar vertellen dat je op dit forum actief bent?

Liefs @NoahLovesYou 

P.S. Wat vond ze van het nummer van Tay?

Heyy @NoahLovesYou 

​​​Hoe was/is  het vandaag?

Ja het was leuk en met mij gaat het ook wel redelijk! Mijn ouders vonden haar super lief en vonden dat we echt goed bij elkaar passen! We hebben leuk gepraat en mijn zus vond ons ook schattig zei ze dat vond ik beetje ongemakkelijk haha😅 Ilse vond mijn ouders en broertje en zus ook lief en ze voelde zich gelukkig thuis bij ons! En ze vond onze katten ook super schattig haha😅 

Ga je haar vertellen dat je op dit forum actief bent?

Nee dat ga ik haar niet vertellen dit blijft gewoon lekker mijn anonieme account. Misschien later, maar voorlopig nog niet :)

​P.S. Wat vond ze van het nummer van Tay?

Ik heb weer wat nieuws geleerd over Ilse want ik wist dat ze veel met muziek bezig is, maar ze is  ook een grote fan van Taylor dus ze kende het nummer al haha🙃 Maar ze vond het wel heel lief dat ik hem doorstuurde dus dankjewel voor die tip!😊

Liefs van mij <3

Leuk! Wat is haar favo nummer?

De mijne is I Can See You.

Ik snap dat je het niet gaat vertellen. Zou ik ook niet doen.

Fijn dat je ouders het leuk vonden!

Liefs @NoahLovesYou 

Reageer