Skip to main content

Hii lieve iedereen die dit leest! Ik hoop dat het goed gaat met iedereen! :)

Ik heb even een erg lastig en complex verhaal en heb echt jullie advies nodig.. Wou dit al eerder posten want dit speelt al een paar weken, maar het kwam er niet van. Dit wordt een vrij lang verhaal dus sorry daarvoor ik hoop dat jullie het willen lezen.

Zoals jullie al wel weten het gaat niet echt lekker met me. Gelukkig gaat er nu wat gebeuren, maar dat duurt allemaal nog erg lang en het neemt het eenzame gevoel niet weg. Ik heb al jaren geen vrienden meer op wat online contacten na, maar dat zijn geen vrienden en daar heb ik het best moeilijk mee. Ik ben aan het kijken naar scouting, maar er is nog wat gebeurt..

Ik heb op zwemmen een paar weken terug namelijk iemand ontmoet. Er zaten altijd mensen op waar ik niet veel mee had, maar met haar klik ik op de een of andere manier wel. Ik noem haar even Ilse (niet haar echte naam). Ilse is 6 weken geleden nieuw bij ons in de zwemgroep gekomen en ik heb haar de eerste keer dat ze er was geholpen en rondgeleid (dat had mijn zwemcoach mij gevraagd). We klikte toen we elkaar voor het eerst ontmoete erg goed en ik kon goed met haar praten over vanalles en nog wat. Dat ging gewoon vanzelf en het voelde echt fijn. Ze is echt een heel lief, zacht, behulpzaam en toch ook wel stoere meid en ze is ook 16 jaar net zoals ik.

We zijn nu een paar zwemsessies verder en we zijn eigenlijk iedere keer samen geweest sinds ze er is. Ik denk dat ik wel kan zeggen dat we een vriendschap aan het opbouwen zijn wat erg fijn is want.

Nou komt het alleen.. Ik denk echt alleen maar aan haar.. 24/7.. Ik droom over haar, ik krijg haar niet uit mijn hoofd en heb eigenlijk de hele dag vlinders in mijn buik. Dit gevoel is de afgelopen weken steeds meer geworden, maar nu ik een weekje op vakantie ben merk ik dat pas echt heel erg en ik ben dus denk ik echt smoorverliefd geworden op haar en ik kan niks met die gevoelens. Ik mis haar gewoon en denk veel na / fantaseer over een toekomst met haar en dat is een heel raar, maar ook heel fijn gevoel.

Sowieso heb ik nog geen ervaring in de liefde en dit soort gevoelens heb ik nog nooit in mijn leven gehad. Ik snap er echt helemaal niks. Ik voel me zo goed, vertrouwd en op mijn gemak bij haar, maar weet niet hoe ik nu verder moet. We kennen elkaar nog maar kort en ik heb ook nog nooit buiten het zwemmen met haar afgesproken we hebben al wel elkaars nummers en we chatten wel een beetje met elkaar. Ik durf haar eigenlijk ook niet te vragen om verder af te spreken want dat vind ik eng en ik weet ook niet wat we moeten doen en of ze dat wel wilt. Ze weet ook nog niet dat ik struggles heb met mijn mental health en ik durf haar dat niet te zeggen want ik wil haar daar niet mee in de weg zitten en ik wil ook niet te snel gaan omdat ik de band die we nu opbouwen niet wil verpesten.. Misschien is dit ook iets wat alleen in mijn hoofd zit en mischien is zij ook wel helemaal niet verliefd op mij of is niet opzoek naar een vriendschap en wil ze het alleen bij het zwemmen houden dan ben ik dom bezig en dan wil ik veel te snel. Ik weet wel dat ze single is en ze heeft geen relatie. Mijn ouders en zus weten hier trouwens ook nog niks van.

Mijn vraag is dus.. Hebben jullie misschien advies voor mij? Wat kan ik nu het beste doen en willen jullie met mij meedenken over een plan? Hoe kan ik dit aanpakken want ik snap er niks meer van :P

PS: ik ben nog op vakantie dus misschien dat ik wat later antwoord vanaf morgenmiddag ben ik er weer en dan kan ik in het weekend hopelijk weer wat actiever worden :)

Bedankt voor het lezen! Groetjes en liefs van ItsJustMe <3

Ik kan je geen tips geven, ik heb het zelf al verpest XD

In ieder geval hoop ik dat het goed gaat vrijdag!

Liefs @NoahLovesYou 

Hey!  Wat lief allemaal! Ik denk dat je dat zeker wel kunt doen!  Erg lief hoe het gaat!  Ik vind wat @Jesse08  zegt een goed idee! We  helpen graag mee  :)  😘

Liefs Tover xxx

Bedankt voor jullie reacties @Jesse08 @Tinkerbell @NoahLovesYou @Tover01!❤️

Ik ga nog even bezig met de brief en als ik er tevreden mee ben en als ik hem echt goed vind post ik hem in dit topic want een check van jullie vind ik wel fijn! :)

Liefs van mij <3

Hoi @ItsJustMe ,

Hii lieve iedereen ik wil weer even een update geven! :)

dat is altijd  leuk 🙂

Ik heb Ilse gisteren weer gezien en gesproken tijdens het zwemmen en dat was weer even fijn! Ik zit in een best wel rottige dip qua mijn mental health, maar dit was wel weer een lichtpuntje want Ilse haar persoonlijkheid en uitstraling vrolijkt me echt op :)

fijn en dat snap ik

Na het zwemmen heb ik weer een tijdje met haar zitten praten en ze weet dat ik me momenteel niet fijn voel want dat heb ik haar deels verteld. Ze weet ook al wel wat van mijn depressie af dus ze is redelijk op de hoogte. Ze gaf me voordat we naar huis gingen weer een knuffel dat vrolijkde me ook wel wat op🙂

jullie kunnen het wel goed met elkaar vinden en een knuffel is altijd fijn, zeker van iemand die zo speciaal is als zij

Ik heb haar ook gevraagd of het haar leuk lijkt om een keertje ergens wat te drinken met elkaar. Dat wou ik eigenlijk nog niet vragen, maar het floepte er zomaar uit door mijn enthousiasme op het laatst..🙃

haha, lekker bezig 🙂 Soms moet je dingen gewoon laten gebeuren...en er niet al te lang bij nadenken

Gelukkig vond ze het een leuk idee en ze was enthousiast!

😀

We hebben afgesproken om op vrijdag 7 juni in de loop van de middag bij een leuk terassje in de buurt wat te drinken. Dus de eerste stap is gezet!

klinkt goed. Ik zie jullie al zitten 🙃

Nu alleen de volgende stappen.. Een goed plan bedenken en een goede brief schrijven wat me echt moeilijk lukt. Ik schrijf echt veel te veel op en dat wil ik niet want het moet niet te ingewikkeld worden.

ik denk dat het vooral handig is voor jezelf om alles wat je wil zeggen op een rijtje te krijgen. Gewoon beginnen met schrijven en later kun je de volgorde nog aanpassen en nog dingen weghalen of toevoegen. Komt wel goed. En later , als je dat zou willen kun je die brief (of een variant daarop)  aan haar laten lezen/geven

En moet mijn moeder ook nog vertellen over mijn gevoelens en de afspraak, maar dat komt nog wel.

dat gaat vast helemaal goed komen. Jouw moeder heeft vast wel al in de gaten wat er aan de hand is.

Je zou dus gewoon kunnen zeggen, zoiets als ‘weet je, vorige week (of 2 weken geleden) was ik toch gaan wandelen met Ilse, dat meisje van zwemmen? We hadden leuk gepraat en binnenkort gaan we nog iets leuks doen. Volgende week zijn we van plan om’…. en dan kun je vertellen wat jullie gaan doen.

Denken jullie dat ik haar volgende week wel eerlijk kan vertellen over mijn gevoelens voor haar? Of is dat nog te vroeg?

kan wel hoor en als je nog niet alles in één keer wilt zeggen, dan kun je al een 'voorzetje geven’

En hebben jullie nog tips/advies voor me? Ik heb voor die afspraak ook nog een zwemtraining dus ik zie haar nog wel een keertje :)

je zou ook gewoon nog kunnen zeggen dat je het fijn vindt dat jullie zo leuk contact hebben en dat jij blij bent om met iemand echt over van alles en nog wat te kunnen praten. Je kunt ook zeggen dat je je op je gemak bij haar voelt en dat je niet echt gewend bent om zoveel over persoonlijke dingen te praten met iemand anders. Dat je dat vaak wel moeilijk vindt en ook niet altijd weet tegen wie je wat kan zeggen. Dat je je veilig voelt bij haar om dingen te vertellen en dat je veel hebt aan wat zij zegt en hoe zij doet. Dat je er ook voor haar wilt zijn. Dat je elke keer als je haar weer ziet je blij bent en dat je je ondanks dat je je op dit moment niet op je best voelt, door haar weer de zon ziet schijnen.

Maar, jij kunt dat vast veel beter zeggen in jouw eigen woorden.

Ik wens jullie alvast een leuke, gezellige tijd op het terras. Het komt vast wel goed.

Als je jouw brief wilt posten dan zal ik 'm zeker lezen.

Je hebt al allerlei leuke reacties en goede tips van @Jesse08 ,  @Tinkerbell , @NoahLovesYou  en @Tover01  gekregen zag ik, dus of ik iets toevoeg is nog maar de vraag hahaha.

Ik wilde je gwn even succes wensen en zeggen dat ik van zulke berichtjes wel vrolijk wordt 😁

Fijn weekend alvast en ik lees/hoor het wel weer.

Liefs van mij <3

Same

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

Hii, dankjewel voor je lieve en uitgebreide reactie @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

Je zou dus gewoon kunnen zeggen, zoiets als ‘weet je, vorige week (of 2 weken geleden) was ik toch gaan wandelen met Ilse, dat meisje van zwemmen? We hadden leuk gepraat en binnenkort gaan we nog iets leuks doen. Volgende week zijn we van plan om’…. en dan kun je vertellen wat jullie gaan doen.

Ik denk idd dat ik het op zo'n manier ga vertellen. Ik weet zeker dat ze het leuk vindt en dat ze me wel laat gaan en ze zal idd ook al wel wat doorhebben want zit wel veel te appen de afgelopen weken en dat deed ik nooit🙃

je zou ook gewoon nog kunnen zeggen dat je het fijn vindt dat jullie zo leuk contact hebben en dat jij blij bent om met iemand echt over van alles en nog wat te kunnen praten. Je kunt ook zeggen dat je je op je gemak bij haar voelt en dat je niet echt gewend bent om zoveel over persoonlijke dingen te praten met iemand anders. Dat je dat vaak wel moeilijk vindt en ook niet altijd weet tegen wie je wat kan zeggen. Dat je je veilig voelt bij haar om dingen te vertellen en dat je veel hebt aan wat zij zegt en hoe zij doet. Dat je er ook voor haar wilt zijn. Dat je elke keer als je haar weer ziet je blij bent en dat je je ondanks dat je je op dit moment niet op je best voelt, door haar weer de zon ziet schijnen.

Maar, jij kunt dat vast veel beter zeggen in jouw eigen woorden.

Misschien vertel ik haar dit nog wel tijdens de volgende zwemtraining op mijn eigen manier! Ik ben vandaag best veel met de brief bezig geweest, maar het lukt me niet om er tevreden over te zijn. Ik hoop dat ik het dit weekend wat af kan krijgen :)

Ik wens jullie alvast een leuke, gezellige tijd op het terras. Het komt vast wel goed.

😄

Als je jouw brief wilt posten dan zal ik 'm zeker lezen.

Dat ga ik doen als ik er tevreden mee ben! Je leest het vanzelf denk ik😊

Je hebt al allerlei leuke reacties en goede tips van @Jesse08 ,  @Tinkerbell , @NoahLovesYou  en @Tover01  gekregen zag ik, dus of ik iets toevoeg is nog maar de vraag hahaha.

Ik wilde je gwn even succes wensen en zeggen dat ik van zulke berichtjes wel vrolijk wordt 😁

Iedere reactie voegt wat toe ook die van jou! Ik ben heel blij dat je reageert en vind je echt een topper!💗

Liefs van ItsJustMe <3

Hey lieve iedereen,

Ik heb de brief nu denk ik af. Ik vraag via deze brief ook gelijk of ze ook gevoelens heeft voor mij, maar ik weet niet zeker of dat wel goed is of dat ik dat beter wel kan vragen irl. Dit is de brief hieronder.

Lieve Ilse,

Een paar maanden geleden heb ik jou leren kennen. Je kwam nieuw bij ons in de zwemgroep en ik mocht jou rondleiden. Daar zag ik tegenop want ik ben een nogal verlegen jongen, maar we hadden gelijk een goede klik en konden gelijk al overal over praten. De eerste ontmoeting was gewoon gelijk goed en ongemakkelijkheid is er nooit geweest tussen ons.

Sinds onze eerste ontmoeting is er al veel gebeurd. We hebben al leuk gewandeld met elkaar, we praten en chatten veel over van alles en hebben het leuk en we helpen elkaar tijdens het zwemmen. We hebben echt een goede klik. Ook kunnen we over serieuze dingen praten en we zitten goed op een lijn met elkaar. Je helpt mij heel erg door een moeilijke tijd ook al heb je dat misschien niet eens door. Ik zit niet fijn in mijn vel en struggle erg met een depressie, maar jij bent mijn lichtpunt in de duisternis. Jij hebt helpt mij er doorheen en ik geef echt heel veel om jou. Je luistert naar me, neemt de tijd voor me en je accepteert me zoals ik ben. Jij ziet mij zoals ik ben. Ik voel me echt op mijn gemak bij jou en wil dit gevoel heel graag ook aan jou geven! Ik ben er altijd voor je :)

Ik vind het zoals je al wel weet moeilijk om over mijn gevoelens te praten, maar dat lukt me bij jou best wel goed. Ik wil je via deze weg vertellen nog wat vertellen. Ik heb namelijk gevoelens.. Voor jou. Ik hou van jou en ben verliefd op je sinds ik je heb ontmoet. Je lieve woorden aan mij, je mooie uitstraling en je zachte en stoere persoonlijkheid. Je bent zo'n lieve meid en ik hou echt van jou. Ik wou je via deze weg dan ook vragen of je misschien meer wilt zijn dan goede vrienden?❤️

Is zoiets goed denken jullie? Of kan/moet het anders en hebben jullie nog tips? En hoe kan ik haar dit het beste laten lezen eigenlijk? Ben er nogal onzeker over ben echt enorm goed in piekeren haha🙃

Liefs van mij <3

Ahwww dit is zo lief! 🥰☺️ Er staan echt geen overbodige dingen in of iets wat met teveel woorden is omschreven, ik vind het een super goede brief!

Gewoon sturen is prima, maar als je het je lukt om het in het echt te geven is dat nóg beter en bijzonderder denk ik😊

Hii @ItsJustMe ,

Wauw!  😍Dat is echt goed! En je zou gewoon een brief aan haar kunnen geven, zodat ze het zelf kan lezen. Onzeker hoef je écht niet te zijn hoor, dit is echt heel goed en knap! Verder heb ik eigenlijk geen tips. 

Veel succes verder!

Groetjess en liefs ❣️

@ItsJustMe 

Geef hem maar gewoon.

Ik gun het je echt.

Wanneer zie je haar weer?

Liefs @NoahLovesYou 

(Geef het)

Liefs @NoahLovesYou 

Hoi @ItsJustMe,

Kenji en ik hebben net jouw brief gelezen en of ik of Kenji zei zoiets als 'wat lief’ en ‘oh, wat mooi’ en we keken elkaar aan en moesten met natte ogen ook wel een beetje om elkaar lachen. Het raakt ons wel en het is ook echt wel een brief die je aan haar kunt laten lezen.

Maar eerst een klein dingetje. Iets wat je vast zelf ook nog wel op zou vallen als je de brief nog een keertje doorleest en dat is dat er een woordje dubbel staat. Het gaat dus echt eigenlijk niet ergens over, maar ik bedoel dit stukje:

‘Ik vind het zoals je al wel weet moeilijk om over mijn gevoelens te praten, maar dat lukt me bij jou best wel goed. Ik wil je via deze weg vertellen nog wat vertellen.’

er staat 2 x vertellen en die eerste kan weg. Meer is het niet. Wij vinden het een prachtige brief en je voelt dat je het met veel gevoel hebt geschreven.

En dan heb ik nog iets waar je zelf maar over na moet denken of je dat iets vindt dat voor zou kunnen werken. Het is maar een ideetje en doe ermee wat jou het beste lijkt.

Wat zou je ervan vinden dat als jullie samen op een plek zijn waar jullie je allebei op  jullie gemak voelen en je hebt dan de brief bij je, maar je begint met een paar regels (of 1 regel of het begin van de eerste regel)  van de brief en dan snapt zij wel welke kant het op gaat en dan zeg je zoiets als (kies je eigen woorden, want jij moet je er goed bij voelen) je zegt dus zoiets als ík wilde je iets vertellen, maar als ik het vertel dan ben ik bang dat ik iets vergeet of ik het net iets anders zeg dan dat ik in deze brief heb opgeschreven, dus wil ik je deze brief geven, zodat je het allemaal zelf kan lezen'. Zoiets. Kijk maar hoe en wat voor jou goed voelt. Als je het niks vind, ook prima. Doe het op de manier die het beste voelt voor jou.

Als laatste zou je dan nog dat laatste stukje, waar je haar vertelt dat je verliefd op haar bent nog om kunnen vouwen of als een apart briefje nog in je zak houden, zodat je dat na haar eerste reactie op het eerste deel van de brief, nog kan laten lezen.

Dus de hele brief in 2 stukje laten lezen als je begrijpt wat ik bedoel, maar ik vind de brief sws goed, dus het is alleen maar een ideetje en jij beslist of je het iets vindt of niet.

Ik weet dat ik je nu misschien weer aan het twijfelen maak, maar misschien vind je het iets hebben om dat aanzoek nog even te bewaren tot het laatst, omdat het een apart stukje is.

Ik weet niet of ik het goed uitleg, maar denk er maar eens even over. Niet te lang, want als je het wilt doen op de manier die in je hoofd zit , dan moet je dat gewoon doen en hoef je niks te veranderen.

Het is een prima brief.

Ik zou gaan huilen en ja zeggen. Ik zeg 'zou gaan', nou Kenji en ik hebben al een paar traantjes gelaten omdat we het zo mooi vinden en ook omdat we jou het zo gunnen.

Hiervoor heb ik graag even tijd gemaakt en dat magnetron verhaal even geparkeerd. Jij helpt mij ook steeds, dus moest ik ook even tijd voor jou vrijmaken.

Liefs en een dikke knuffel van Kenji en mij 🙂

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer en Kenji

Bedankt voor het checken @Jesse08 @Tinkerbell @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer @NoahLovesYou  dat geeft mij wat meer vertrouwen :)

Wanneer zie je haar weer? 

@NoahLovesYou Ik zie haar woensdagmiddag met zwemmen weer,  maar we hebben vrijdagmiddag om 17:00 afgesproken en dan wil ik haar gaan vragen! :D

Kenji en ik hebben net jouw brief gelezen en of ik of Kenji zei zoiets als 'wat lief’ en ‘oh, wat mooi’ en we keken elkaar aan en moesten met natte ogen ook wel een beetje om elkaar lachen. Het raakt ons wel en het is ook echt wel een brief die je aan haar kunt laten lezen.

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer Ahhh dat vind ik ook heel lief!! Krijg ik zelf ook tranen van in mijn ogen🥹

Maar eerst een klein dingetje. Iets wat je vast zelf ook nog wel op zou vallen als je de brief nog een keertje doorleest en dat is dat er een woordje dubbel staat. Het gaat dus echt eigenlijk niet ergens over, maar ik bedoel dit stukje:

‘Ik vind het zoals je al wel weet moeilijk om over mijn gevoelens te praten, maar dat lukt me bij jou best wel goed. Ik wil je via deze weg vertellen nog wat vertellen.’

er staat 2 x vertellen en die eerste kan weg. Meer is het niet. Wij vinden het een prachtige brief en je voelt dat je het met veel gevoel hebt geschreven.

Aha dat had ik zelf over het hoofd gezien! Ga het gelijk aanpassen! Fijn dat jullie kunnen voelen dat ik het uit mijn hart heb geschreven :)

Wat zou je ervan vinden dat als jullie samen op een plek zijn waar jullie je allebei op  jullie gemak voelen en je hebt dan de brief bij je, maar je begint met een paar regels (of 1 regel of het begin van de eerste regel)  van de brief en dan snapt zij wel welke kant het op gaat en dan zeg je zoiets als (kies je eigen woorden, want jij moet je er goed bij voelen) je zegt dus zoiets als ík wilde je iets vertellen, maar als ik het vertel dan ben ik bang dat ik iets vergeet of ik het net iets anders zeg dan dat ik in deze brief heb opgeschreven, dus wil ik je deze brief geven, zodat je het allemaal zelf kan lezen'. Zoiets. Kijk maar hoe en wat voor jou goed voelt. Als je het niks vind, ook prima. Doe het op de manier die het beste voelt voor jou.

Vind ik echt een super goed idee!! Zo had ik nog niet over nagedacht dat ga ik denk ik zo aanpakken! Echt dankjewel voor dit idee! Ik ga denk ik proberen vrijdag nadat we wat hebben gedronken dit aan haar te geven😃

Als laatste zou je dan nog dat laatste stukje, waar je haar vertelt dat je verliefd op haar bent nog om kunnen vouwen of als een apart briefje nog in je zak houden, zodat je dat na haar eerste reactie op het eerste deel van de brief, nog kan laten lezen.

Dus de hele brief in 2 stukje laten lezen als je begrijpt wat ik bedoel, maar ik vind de brief sws goed, dus het is alleen maar een ideetje en jij beslist of je het iets vindt of niet.

Echt een goed idee idd ik ga kijken hoe ik dat kan uitwerken! Het lijkt mij ook goed om de brief in 2 delen te geven dat vind ik echt een goed plan :)

Ik weet dat ik je nu misschien weer aan het twijfelen maak, maar misschien vind je het iets hebben om dat aanzoek nog even te bewaren tot het laatst, omdat het een apart stukje is.

Eigenlijk maak je me helemaal niet aan het twijfelen eigenlijk is het juist een puzzelstukje die ik nog miste in de puzzel!😉

Ik weet niet of ik het goed uitleg, maar denk er maar eens even over. Niet te lang, want als je het wilt doen op de manier die in je hoofd zit , dan moet je dat gewoon doen en hoef je niks te veranderen.

Het is een prima brief.

Ik zou gaan huilen en ja zeggen. Ik zeg 'zou gaan', nou Kenji en ik hebben al een paar traantjes gelaten omdat we het zo mooi vinden en ook omdat we jou het zo gunnen.

Ga er nog even goed over nadenken je hebt het super duidelijk uitgelegd! Ik hoop echt dat het gaat lukken vrijdag heb er echt zin in :)

En echt heel lief van jullie dat het zoveel met jullie deed! Jullie zijn echt heel lief en jullie krijgen een knuffel van mij! Iedereen krijgt een knuffel trouwens🤗

Hiervoor heb ik graag even tijd gemaakt en dat magnetron verhaal even geparkeerd. Jij helpt mij ook steeds, dus moest ik ook even tijd voor jou vrijmaken.

Ik hoop dat alles goed gaat komen bij jullie met de magnetron enzo! Jullie komen er samen vast wel uit!💪

Heel veel liefs aan iedereen van mij❤️

klinkt echt alsof jullie voor elkaar gemaakt zijn super lief allemaal. hopelijk vind ze jou ook leuk heel veel succes deze week :)

Dankjewel voor je lieve berichtje @Paapstaaf!💗

@ItsJustMe  Nou, lekker dan. Had ik een hele reactie zitten typen. Druk ik op ‘verstuur’, krijg ik een rode balk met Something’s gone wrong. 🤦🏻 Overnieuw dan maar…..

Alleerst, je brief is echt heel erg goed. Duidelijk uit je hart geschreven.

Wel 1 puntje. De brief in 2 delen geven zou ik niet doen eerlijk gezegd. Dat je gevoelens voor haar hebt is een belangrijk onderdeel van de brief. Ik zou dat niet als een soort ‘surprise’ bewaren. Ik kan alleen voor mezelf spreken maar op mij zou dat nogal raar en ‘gemaakt’ overkomen, als je begrijpt wat ik bedoel. Maar goed, je moet het doen op de manier die voor jou goed voelt. Dus zie dit niet als kritiek, gwn een tip.

Heel veel succes en heel veel plezier vrijdag.

Thanks voor je reactie @tim16!

@ItsJustMe  Nou, lekker dan. Had ik een hele reactie zitten typen. Druk ik op ‘verstuur’, krijg ik een rode balk met Something’s gone wrong. 🤦🏻 Overnieuw dan maar…..

Ik had dat laatst ook op een ander topic en had toen ook maar weer een nieuwe reactie getypt, maar op de een of andere manier werd toen de reactie waarbij de melding something's gone wrong kwam te staan wel geplaatst en de andere die dus wel goed ging niet.. Beetje vaag🙃

Alleerst, je brief is echt heel erg goed. Duidelijk uit je hart geschreven.

Dankjewel❤️

Wel 1 puntje. De brief in 2 delen geven zou ik niet doen eerlijk gezegd. Dat je gevoelens voor haar hebt is een belangrijk onderdeel van de brief. Ik zou dat niet als een soort ‘surprise’ bewaren. Ik kan alleen voor mezelf spreken maar op mij zou dat nogal raar en ‘gemaakt’ overkomen, als je begrijpt wat ik bedoel. Maar goed, je moet het doen op de manier die voor jou goed voelt. Dus zie dit niet als kritiek, gwn een tip.

Snap wat je bedoeld en dat is natuurlijk niet de bedoeling het moet niet raar of gemaakt overkomen. Denk er nog wel even over na! Misschien is het ook wel een goed idee om het gewoon te laten gebeuren ipv dat ik er zoveel over na denk van te voren. Het loopt waarschijnlijk toch wel anders dan dat ik in mijn hoofd plan dus ik zie het wel het komt vast wel goed! Ik neem de brief in zijn geheel mee en ga doen wat voor mij op dat moment goed voelt :)

Heel veel succes en heel veel plezier vrijdag.

Bedankt, het komt vast goed🙂

Groetjess en liefs van mij <3

Heyy lieve @ItsJustMe ,

Ik ben het met Tim eens. Hoop dat het je gaat lukken!

Je lijkt me een super leuke, lieve, oprechte jongen dus ik denk dat je wel een grote kans maakt;) Ik hoop het zo voor je lieve jongen!!❤️😘 Het is je heel erg gegund!

Hey!!! Ik sluit me aan bij @Jesse08 !!  Ik gun het je ook echt heel erg!!😘

Liefs Tover xxx

Dank jullie wel lieve @Jesse08 en @Tover01💖💖

Ik heb mijn moeder deze avond samen met mijn zus verteld over het plan en de gevoelens die ik voor Ilse heb want ik wou haar het nu wel eerlijk vertellen en ze had al wel wat dingen door zei ze🙃. Mijn zus wist al van het plan af want ik had het haar al wel verteld en ze helpt me er ook mee :)

Ik heb haar verteld over de band die we nu hebben en over wie Ilse is en dat ik verliefd ben en mijn moeder vond het allemaal super lief en schattig. Ik heb dan ook zeker groen licht gekregen om vrijdagmiddag met haar weg te gaan van haar dus daar ben ik blij om!😊

Liefs van mij <3

@ItsJustMe ,

Wat super fijn dat je moeder zo goed reageerde!

Alvast veel plezier en succes voor vrijdag! Het is je gegund ❤️. Het komt vast en zeker goed. 

Groetjesss en liefs van mij 😊

Hoi hoi, heel fijn en geweldig @ItsJustMe !! Geniet ervan en maak er een top middag van! Zoals @Tinkerbell  zegt, het is je gegund!! ♥️

Groetjes liefs Tartan X 

@ItsJustMe 

Wat fijn! Succes dan!

Ik duim voor je!

Liefs @NoahLovesYou 

@Tinkerbell @Tartan14 Bedankt!! Ben best wel zenuwachtig eigenlijk haha, maar het komt vast goed!❤️

Liefs van mij <3

Fijn dat je moeder zo leuk reageerde. Het is ook allemaal heel erg cute, haha.

Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent maar het gaat vast helemaal goed komen. Ik zal aan je denken vrijdag. En laat nog ff weten hoe het gegaan is.

Reageer