Skip to main content

Hii lieve iedereen die dit leest! Ik hoop dat het goed gaat met iedereen! :)

Ik heb even een erg lastig en complex verhaal en heb echt jullie advies nodig.. Wou dit al eerder posten want dit speelt al een paar weken, maar het kwam er niet van. Dit wordt een vrij lang verhaal dus sorry daarvoor ik hoop dat jullie het willen lezen.

Zoals jullie al wel weten het gaat niet echt lekker met me. Gelukkig gaat er nu wat gebeuren, maar dat duurt allemaal nog erg lang en het neemt het eenzame gevoel niet weg. Ik heb al jaren geen vrienden meer op wat online contacten na, maar dat zijn geen vrienden en daar heb ik het best moeilijk mee. Ik ben aan het kijken naar scouting, maar er is nog wat gebeurt..

Ik heb op zwemmen een paar weken terug namelijk iemand ontmoet. Er zaten altijd mensen op waar ik niet veel mee had, maar met haar klik ik op de een of andere manier wel. Ik noem haar even Ilse (niet haar echte naam). Ilse is 6 weken geleden nieuw bij ons in de zwemgroep gekomen en ik heb haar de eerste keer dat ze er was geholpen en rondgeleid (dat had mijn zwemcoach mij gevraagd). We klikte toen we elkaar voor het eerst ontmoete erg goed en ik kon goed met haar praten over vanalles en nog wat. Dat ging gewoon vanzelf en het voelde echt fijn. Ze is echt een heel lief, zacht, behulpzaam en toch ook wel stoere meid en ze is ook 16 jaar net zoals ik.

We zijn nu een paar zwemsessies verder en we zijn eigenlijk iedere keer samen geweest sinds ze er is. Ik denk dat ik wel kan zeggen dat we een vriendschap aan het opbouwen zijn wat erg fijn is want.

Nou komt het alleen.. Ik denk echt alleen maar aan haar.. 24/7.. Ik droom over haar, ik krijg haar niet uit mijn hoofd en heb eigenlijk de hele dag vlinders in mijn buik. Dit gevoel is de afgelopen weken steeds meer geworden, maar nu ik een weekje op vakantie ben merk ik dat pas echt heel erg en ik ben dus denk ik echt smoorverliefd geworden op haar en ik kan niks met die gevoelens. Ik mis haar gewoon en denk veel na / fantaseer over een toekomst met haar en dat is een heel raar, maar ook heel fijn gevoel.

Sowieso heb ik nog geen ervaring in de liefde en dit soort gevoelens heb ik nog nooit in mijn leven gehad. Ik snap er echt helemaal niks. Ik voel me zo goed, vertrouwd en op mijn gemak bij haar, maar weet niet hoe ik nu verder moet. We kennen elkaar nog maar kort en ik heb ook nog nooit buiten het zwemmen met haar afgesproken we hebben al wel elkaars nummers en we chatten wel een beetje met elkaar. Ik durf haar eigenlijk ook niet te vragen om verder af te spreken want dat vind ik eng en ik weet ook niet wat we moeten doen en of ze dat wel wilt. Ze weet ook nog niet dat ik struggles heb met mijn mental health en ik durf haar dat niet te zeggen want ik wil haar daar niet mee in de weg zitten en ik wil ook niet te snel gaan omdat ik de band die we nu opbouwen niet wil verpesten.. Misschien is dit ook iets wat alleen in mijn hoofd zit en mischien is zij ook wel helemaal niet verliefd op mij of is niet opzoek naar een vriendschap en wil ze het alleen bij het zwemmen houden dan ben ik dom bezig en dan wil ik veel te snel. Ik weet wel dat ze single is en ze heeft geen relatie. Mijn ouders en zus weten hier trouwens ook nog niks van.

Mijn vraag is dus.. Hebben jullie misschien advies voor mij? Wat kan ik nu het beste doen en willen jullie met mij meedenken over een plan? Hoe kan ik dit aanpakken want ik snap er niks meer van :P

PS: ik ben nog op vakantie dus misschien dat ik wat later antwoord vanaf morgenmiddag ben ik er weer en dan kan ik in het weekend hopelijk weer wat actiever worden :)

Bedankt voor het lezen! Groetjes en liefs van ItsJustMe <3

Hii iedereen! :)

Het wandelen was gezellig en ging erg goed! We hebben bijna 10km gelopen en ben pas net een halfuur thuis want we bleven maar door praten haha😅 De klik is gewoon echt heel goed tussen ons en we hebben nu ook wat diepere gesprekken gehad. Ik heb haar nu wat dingen verteld over mijn depressie en school situatie enzo en daar reageerde ze echt heel lief op en kreeg ook een knuffel van haar! Dat voelde heel raar, maar het was ook wel heel fijn😊

En Ilse heeft ook wat verteld over haar verleden en over haar vriendinnen enzo en het was gewoon een hele fijne eerste afspraak! We gaan denk ik nog wel vaker afspreken nu en ik denk wel dat ze misschien ook wel gevoelens heeft voor mij want ze doet echt heel lief tegen me en alles gaat zo soepel en alles gebeurt gewoon vanzelf, maar ik wacht nog wel even met echt een stap verder zetten denk ik. Wanneer is het denken jullie de goede tijd om misschien nog een stap verder te gaan en hoe kan ik dat dan het beste aanpakken denken jullie?

Oh ja en mijn moeder vond het dus helemaal prima en ze stelde verder ook geen vragen, maar zag haar wel denken dus vragen heeft ze zeker wel haha! Ik zal haar binnenkort wel wat meer vertellen als ik er aan toe ben. Misschien dat ik het eerst wel aan mijn zus vertel want dat voelt ook wel goed om te doen en haar wil ik wel in vertrouwen nemen :)

Heb een fijne dag gehad!🙂

Groetjess en liefs van mij <3

Hoi lieve @ItsJustMe ,

Wat fijn! Ik word er oprecht blij van om dit te lezen ☺️

Tja ikweet het niet zo goed, het is wel een beetje snel, ik zou misschien nog 1x afspreken en die keer daarna als je haar weer ziet het zeggen. Hoe weet ik niet zo goed, ik heb daar echt geen ervaring mee en ik denk dat ik moeilijk uit mijn woorden zou komen 😉

Het is je ecbt gegund dit trouwens! Super fijn voor je!!! ❤️❤️❤️😘

Aaah wat schattig en lief!!!  Het is je gegund!! 💖 leuk hoor!!

Ik doe inspiratie op haha. Ik ga dit nu ook snel eens met mijn bestie (crush) doen!!  Zo lief dit!

Liefs Tover xxx

@Jesse08 @Tover01 Echt super bedankt voor jullie lieve reacties❤️❤️

Ik ga nog even nadenken over hoe ik het ga aanpakken want ik wil het wel echt goed doen! Ik ga in het in het weekend denk ik met mijn zus bespreken want die heeft al wel ervaringen met relaties dus ik hoop dat zij me een beetje opweg kan helpen! Als ik weer wat nieuws weet of als ik een update heb vertel ik het hier weer :)

Groetjess en veel liefs van ItsJustMe <3

Hoi @ItsJustMe ,

ik heb wat gemist gisteravond, maar je weet vast wel waarom, want jij had wel nog tijd om mij te helpen 😂

Nou ja, fijn om te lezen dat je een super leuke date of afspraakje of was het een gewone wandeling hahaha hebt gehad gisteren.

Cool hoe mama, ja sorry ik zeg altijd mama, maar ik bedoel in dit geval jouw moeder, hoe zij gereageerd heeft op jouw ‘afwezigheid’ zeg maar. En jij maar denken dat ze het nog niet door heeft wat er allemaal gebeurt 😉

Volgens mij kent ze jou nog beter dan je al denkt en volgens mij geef jij licht in het donker zoals je je nu na dat afspraakje voelt en dat is haar vast ook wel opgevallen.

Ze gunt het jou om zelf te vertellen wat je kwijt wilt op welk moment.

Dat vind ik superlief.

Ik kan wel proberen advies te geven over de volgende stap, wat en wanneer, maar  eigenlijk voel je zelf wel wat goed is om te doen en denk ik ook dat je lekker met je zus 'moet’ kletsen, want jullie hebben een goede band volgens mij 🙂 en last but not least…..ik heb natuurlijk helemaal geen verstand van meisjes, dus best kans dat mijn advies niet zou werken….

Het enige dat ik kan zeggen is:

doe stapje voor stapje en als het goed voelt doe je nog een stapje en Ilse zal ook wel duidelijk maken hoe zij zich voelt bij jou. Het is misschien wat spannend en onwennig, maar probeer van elk moment te genieten.

Ik hoor het wel. Ik ben altijd benieuwd en je hoeft niet meer te vertellen dan je kwijt wilt….hoe nieuwsgierig wij ook zijn.

Het is jouw feestje 🙃

Ik vind het zo cute allemaal en @Jesse08  en @Tover01  hebben gelijk

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

@ItsJustMe 

Doe het maar niet zoals ik het deed! XD

Achteraf bleek het dan wel dat ik hem niet leuk vond, maar ik heb nu wel dat een vriendin van mij (op school) steeds gaat zeuren dat ik een crush zou hebben.. XD

In ieder geval ben ik trots op je. Echt cute dit! 💕

Ik geef je in ieder geval een kusje voor sterkte! 😘 

Weet ze ook dat je weleens een rok of nagellak draagt?

En dat je je misschien (ik weet niet of he het zo ook noemt, we hadden het een keer over) Demiboy voelt?

Liefs @NoahLovesYou(and your crush)

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer @NoahLovesYou thanks voor jullie reacties❤️

ik heb wat gemist gisteravond, maar je weet vast wel waarom, want jij had wel nog tijd om mij te helpen 😂

Haha ja jullie hadden wel even een dingetje ja moest er stiekem ook wel een beetje om lachen🤭

Is alles wel goed afgelopen?🙂

Cool hoe mama, ja sorry ik zeg altijd mama, maar ik bedoel in dit geval jouw moeder, hoe zij gereageerd heeft op jouw ‘afwezigheid’ zeg maar. En jij maar denken dat ze het nog niet door heeft wat er allemaal gebeurt 😉

Volgens mij kent ze jou nog beter dan je al denkt en volgens mij geef jij licht in het donker zoals je je nu na dat afspraakje voelt en dat is haar vast ook wel opgevallen.

Ze gunt het jou om zelf te vertellen wat je kwijt wilt op welk moment.

Dat vind ik superlief.

Mijn moeder is gelukkig erg soepel in dit soort dingen en ik leg haar binnenkort wel wat meer uit, maar ze heeft denk ik al wel wat door idd haha! Gelukkig geeft te ze me tijd ervoor en ik hou echt zoveel mijn mijn lieve mama en ben zo blij dat ze me snapt❤️

Ze was blij voor me en ze heeft vast gezien dat ik ook blij was toen ik thuiskwam want dat viel wel op!🙃 Moeders kennen je altijd veel beter dan je zelf denkt idd en het deed haar denk ik wel goed toen ik haar vroeg of ik wat mocht doen met iemand! Dat was namelijk lang geleden dat ik haar die vraag stelde :)

doe stapje voor stapje en als het goed voelt doe je nog een stapje en Ilse zal ook wel duidelijk maken hoe zij zich voelt bij jou. Het is misschien wat spannend en onwennig, maar probeer van elk moment te genieten.

Ga het allemaal idd stapje voor stapje doen dat moet goedkomen en denk dat het ook wel een beetje vanzelf gaat dus ik ga het wel zien de komende tijd! Ga er even goed over nadenken wat nou een goede 2e stap is want die 2e stap wil ik zelf wel zetten eigenlijk. En ik probeer er echt van te genieten en als ik wat nieuws weet laat ik het zeker weten hier! :)

Weet ze ook dat je weleens een rok of nagellak draagt?

De nagellak weet ze wel want dat heeft ze gezien ;)

Van de rok weet ze niks, maar dat laat ik ook nog even zo en dat komt vanzelf wel eens ter sprake!

En dat je je misschien (ik weet niet of he het zo ook noemt, we hadden het een keer over) Demiboy voelt?

Ik noem het niet echt zo eigenlijk ik ben gewoon ik en dat vind ik prima en Ilse respecteerd mij ook helemaal zoals ik ben gelukkig!☺️

Groetjesss en liefs van mij <3

Veel succes! 😘😘😘

Liefs @NoahLovesYou 

@ItsJustMe Mooi dat het goed ging! En slim om advies aan je zus te vragen. Ik hoop voor je dat hier wat moois uit komt. Het is je gegund.

Hoi, wat een fijn nieuws! Ik sluit me van harte aan bij de anderen! Het is zo heerlijk en geeft een top gevoel als je zo samen kunt zijn! Heel veel plezier en be happy! 😘😉

Groetjes liefs Tartan X

@tim16 @NoahLovesYou @Tartan14 Echt heel erg bedankt!❤️❤️

Ik heb dus vanmiddag met mijn zus gewandeld want dat doen we vaak op vrijdag en ben toen over Ilse begonnen en mijn best wel heftige gevoelens voor haar en haar reactie was wel echt goed en ze begreep het gelijk! Ze vond het vooral heel schattig volgens mij en dat vond ik wel een beetje akward haha😅

Ik heb het er dus met haar over gehad en heb m'n struggles uitgelegd en ze begreep alles echt helemaal. We hebben samen een soort van plan gemaakt over hoe ik het kan aanpakken en we hebben bedacht dat ik haar binnenkort toch wel een keertje ga vragen of ze ergens wat wilt drinken in de loop van de middag ofzo en ik trakteer dan. Er zit bij ons in de buurt een leuk restaurantje waar we gezellig wat lekkers kunnen drinken en daarna kunnen we dan ook nog zo de natuur in om te wandelen als ze dat dan nog wilt. Ik ben dan van plan om haar tijdens die afspraak dan een beetje te vertellen over mijn gevoelens voor haar. Ik zit er zelf over na te denken om dan misschien een soort kaart of brief te maken waarin ik mijn gevoelens vertel want het echt vertellen vind ik best spannend, maar hoe ik dat precies ga doen weet ik nog niet helemaal goed.

Wat vinden jullie van dit plan en hebben jullie misschien nog andere tips en ideeën die misschien beter zijn?

Nog maals heel erg bedankt iedereen voor alle hulp en steun jullie zijn toppers❤️

Liefs van ItsJustMe <3

PS nog even als toevoeging op mijn reactie hierboven ik ben niet van plan om morgen ofzo al dit plan uit te voeren met Ilse dit wordt echt een plan voor over een paar weken ofzo of voor als ik denk dat ik er echt klaar voor ben en als ik denk dat Ilse er ook klaar voor is! :)

Hoi lieve @ItsJustMe ,

Goed plan hoor! Je kan evt de brief van te voren hier plaatsen als je wil, maar hoeft niet natuurlijk 😉

Weet je eigenlijk of ze misschien al een relatie heeft? Je zou daar eens over kunnen beginnen! Je hoeft er verder niks bij te zeggen en wie weet zegt ze wel "nee, maar ik vind jou stiekem wel leuk☺️" of zegt ze nee nog niet maar gaat ze blozen haha😉🍅

Hii!

@Jesse08 Dankjewel!❤️ Ja dat doe ik denk ik idd ook wel de brief hier eerst plaatsen want een check van jullie vind ik wel fijn!😊

Toevallig heeft Ilse een tijdje terug na een zwemtraining al wat over haar status verteld en ik weet dat ze een paar goede vriendinnen heeft, maar ze heeft geen relatie! Ze heeft 2 jaar terug wel een relatie gehad met een andere jongen, maar dat was geen lange relatie want die jongen deed niet echt lief tegen haar en die relatie werd toxic en dat lijkt mij een hele nare en rottige ervaring voor haar. Ze heeft die relatie wel zelf gestopt en dat vind ik echt knap van haar!

Als het echt wat tussen ons gaat worden hoop ik dat ik het goed kan maken voor haar want ze is zo lief en aardig en ze verdient echt heel veel liefde en ik hoop dat ik haar dat kan geven want dat wil ik echt❤️

Groetjess en liefs van ItsJustMe <3

Hoi @ItsJustMe ,

oh, lekker bezig.

Goed dat je ook al wat weet van Ilse en ik denk dat vertrouwen echt heel belangrijk is. Dat is het natuurlijk altijd, maar nu je dat weet over die toxic relatie al helemaal.

Ik denk dat zij daarom ook soort van voorzichtig is in een nieuwe relatie en dan zit ze bij jou wel goed 😉

Je bent een lieverd en wil ook alles stapje voor stapje doen en ik denk dat dat dus wel goed zal komen 🙂

Of het echt liefde is/wordt dat kan ik niet voorspellen, maar ik geloof zeker wel dat ze je vertrouwt en het kan zomaar ook meer worden of al zijn natuurlijk.

Volgens mij zijn jullie op de goede weg en ook omdat zij van haar kant ook stapjes zet.

Jouw brief hier zetten mag altijd en dan kan iedereen tips geven en hopelijk heb je daar dan iets aan.

Ik wens je sws een fijne dag en een fijn lang weekend. Ga je nog iets leuks doen? Ik bedoel iets anders dan aan Ilse denken, want dat is natuurlijk sws al heel leuk 😀

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer Ik hoop echt heel erg dat het wat gaat worden tussen ons, maar het is idd echt afwachten en niemand kan weten of het echt wat gaat worden qua relatie. Dat heeft echt tijd nodig en ik probeer echt rustig aan te doen en wil er echt een goed plan voor bedenken zodat ik het goed en rustig kan aanpakken ook met de wetenschap van haar vorige relatie. Ik ga me de komende weken verdiepen in het schrijven van een brief als ik die klaar heb post ik hem hier! :)

Ik ga niet veel bijzonders doen dit weekend misschien gaan we morgen even een ijsje halen met mijn ouders ergens dus dat is wel leuk! Verder idd vooral nadenken over Ilse haha!🤭

Jij ook nog een fijn weekend en iedereen geniet lekker van het extra lange weekend!❤️

Liefs van ItsJustMe <3

Hii lieve iedereen,

Ik had gisteren weer zwemmen en de klik was er gelukkig nog steeds tussen mij en Ilse! We hebben na het zwemmen nog een halfuur staan praten voordat we pas naar huis gingen! We deden op het laatst ook nog een wedstrijdje 50m zwemmen en die won ik met een flinke voorsprong dat vond ze wel knap van me haha😅

De klik wordt echt steeds beter en ik kan nu wel zeggen dat we echt goed bevriend zijn. We appen best veel over vanalles en ik kan ook wel een beetje mijn verhaal bij haar kwijt en zij bij mij wat fijn is. Ik weet alleen nog steeds niet zeker of Ilse ook liefdesgevoelens heeft voor mij. Ze moest wel blozen toen ik haar een compliment gaf over haar kleding, maar of dat nou een teken is weet ik niet goed.

Heb de afgelopen dagen ook al geprobeerd om mijn gevoelens voor haar op te schrijven, maar het wil niet echt lukken tot nu toe ofzo omdat ik me er nogal onzeker over voel en ik kom niet lekker uit mijn woorden dus daar ben ik nog mee bezig. Ik wil haar denk ik binnenkort wel weer vragen om weer af te spreken buiten het zwemmen, maar ik moet nog bedenken hoe en wanneer ik dat het beste kan doen. 

Dat wou ik hier even delen😊

Groetjess en liefs van ItsJustMe <3

Hey @ItsJustMe 

Super leuk om te horen dat het goed gaat tussen jullie.
Maar ik snap dat je natuurlijk wilt weten of ze gevoelens terug heeft! Blozen is vaak wel echt een positef teken, dus probeer haar wat meer complimentjes te geven (wat altijd goed is) en kijk maar of ze het vaker doet. Misschien kan je ook proberen om wat diepere gesprekken met haar aan te gaan, wat je eigenlijk ook al doet omdat je al over jezelf vertelt aan haar.

Ook leuk dat je haar wilt vragen om binnenkort wat te gaan drinken!

Ik wens je heel veel plezier, en succes de volgende keer!
Liefs ItzJustin

Hii lieve @ItsJustMe ,

Wat schattig 🤗,  misschien kan het helpen om aan haar te denken bijvoorbeeld wat je speciaal aan haar vind of als je haar zou moeten  beschrijven in paar woorden, en dan gewoon gelijk het eerste wat in je op komt op te gaan schrijven? ( kun je daarna altijd aanpassen of opnieuw doen natuurlijk) 

Hoop dat je hier iets aan hebt, ben natuurlijk ook geen expert met dit!😉 

In ieder geval, fijn dat er een klik is! 

Veel succes! 🍀💗

Groetjesss en liefs

Hoi @ItsJustMe ,

klinkt goed. Jullie klikken wel goed volgens mij en in het begin is alles 'heel ongemakkelijk en doe je soms stuntelig’. Ik wel iig 😅

Leuk dat het gelijk weer goed is als jullie elkaar weer zien en dat jullie van alles kwijt kunnen bij elkaar en zo'n wedstrijdje doen is altijd leuk.

Voor een volgende keer kun je ook iets grappigs doen zoals zeggen wie het laatste omgekleed is, trakteert de ander op iets lekkers en je hoeft je dan niet te haasten als je haar wil laten winnen 🙃

Ik weet niet wat jullie lekker vinden, maar het kan ook een blikje drinken zijn ofzo en dan 'moet je die belofte uitvoeren'. Je kunt gelijk in het zwembad iets kopen als ze dat daar hebben of je maakt een afspraakje voor een andere keer. Dat kan overal zijn. In de stad/dorp, bij de snackbar of bij iemand thuis of….vul maar in. Je kunt ook voorstellen om dan gelijk ook een wandeling te maken of zo.

Gevoelens opschrijven kan best lastig zijn, maar het hoeft ook niet gelijk perfect te zijn. Het ligt eraan wat je er daarna mee wilt doen. Zou je het aan haar willen geven om te laten lezen of is het meer voor jezelf om te weten wat en hoe je het wilt zeggen?

Het belangrijkste is het gevoel dat je er bij geeft als je het zegt. Het gaat toch vaak anders als je het uiteindelijk zegt en dat is niet erg. Stuntelig is ook cute en lach er zelf dan ook om en je mag best zeggen dat je het 'perfect’  had willen doen en dat je weet dat dat niet helemaal gelukt is. Juist dat is schattig. Vind ik dan iig en zij vast ook wel.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt en anders hebben anderen misschien nog wel wat betere tips als ze het niet aan kunnen zien met wat voor verhaal ik jou aan het 'helpen’ ben 😁

Lekker bezig. Jullie twee . Ga zo door 😉

Doei,

@ItzJustin @Tinkerbell @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer Thanks voor de reacties en alle tips! Ik neem jullie tips mee voor de komende tijd! Echt nogmaals heel erg bedankt!😘

Liefs van ItsJustMe <3

Hii lieve iedereen ik wil weer even een update geven! :)

Ik heb Ilse gisteren weer gezien en gesproken tijdens het zwemmen en dat was weer even fijn! Ik zit in een best wel rottige dip qua mijn mental health, maar dit was wel weer een lichtpuntje want Ilse haar persoonlijkheid en uitstraling vrolijkt me echt op :)

Na het zwemmen heb ik weer een tijdje met haar zitten praten en ze weet dat ik me momenteel niet fijn voel want dat heb ik haar deels verteld. Ze weet ook al wel wat van mijn depressie af dus ze is redelijk op de hoogte. Ze gaf me voordat we naar huis gingen weer een knuffel dat vrolijkde me ook wel wat op🙂

Ik heb haar ook gevraagd of het haar leuk lijkt om een keertje ergens wat te drinken met elkaar. Dat wou ik eigenlijk nog niet vragen, maar het floepte er zomaar uit door mijn enthousiasme op het laatst..🙃 Gelukkig vond ze het een leuk idee en ze was enthousiast! We hebben afgesproken om op vrijdag 7 juni in de loop van de middag bij een leuk terassje in de buurt wat te drinken. Dus de eerste stap is gezet!

Nu alleen de volgende stappen.. Een goed plan bedenken en een goede brief schrijven wat me echt moeilijk lukt. Ik schrijf echt veel te veel op en dat wil ik niet want het moet niet te ingewikkeld worden. En moet mijn moeder ook nog vertellen over mijn gevoelens en de afspraak, maar dat komt nog wel.

Denken jullie dat ik haar volgende week wel eerlijk kan vertellen over mijn gevoelens voor haar? Of is dat nog te vroeg? En hebben jullie nog tips/advies voor me? Ik heb voor die afspraak ook nog een zwemtraining dus ik zie haar nog wel een keertje :)

Liefs van mij <3

Hoi lieve @ItsJustMe ,

Wat fijn!!

Ik denk dat het nu niet meer te vroeg is, dus ik zou er voor gaan!:)

Miss kun je de brief gewoon volledig schrijven, en dat er dan teveel in staat is niet erg, en dat je deze dan hier plaatst? Dan kunnen wij ook even kijken welke dingen misschien overbodig zijn, of te uitgebreid omschreven. En misschien is het ook al gewoon een goede brief! Ik ben benieuwd!:) 

Hey @ItsJustMe ,

Wat een fijn bericht!

Van wat je zegt, denk ik niet dat het te vroeg is. Als ik jou was zou ik er nu voor gaan!

Dat je veel opschrijft is niet persé erg ofzo...het zijn immers je gevoelens. Misschien zou je het kunnen inkorten? Van wat je nu al hebt.. 

Verder heb ik niet echt een tip ofzo...maar het is in elk geval fijn dat het zo goed gaat tussen jullie en ze je iets kan opvrolijken!

Als ik het zo hoor hoor zal het vast goed komen hoor!... ben benieuwd. 

Groetjess en succes met de brief! 😉 ❣️💌

Reageer