Skip to main content

Hoi daar! Een poosje geleden zat ik op een app waar je met andere leeftijdsgenoten kon chatten. Dus ik had ik een account enzo aangemaakt en wat mensen toegevoegd. Uiteindelijk gewoon standaard geappt van hoi, hoe is het en dat was het. Verder heb ik met niemand echt geappt dus ging ik maar kijken of sommige snapchat hadden en ging ik een paar mensen voegen. Maar lang verhaal kort ik heb uiteindelijk iemand op snap toegevoegd waar ik ook een standaard gesprek meehad en die haf me dezelfde avond nog terug gevoegd. En hij stuurde gelijk een foto, niet vanzichzelf. Dus ik een foto terug sturen. Stuurde hij later weer een foto weer niet vanzichzelf en uiteindelijk vroeg hij of ik een foto van me zelf wou sturen. En daarna liet hij ook zen gezicht zien zegmaar. Maar nu echt waar ik om  vraag😂.

Vanaf hier is mijn vraag voor als je het hele hoofdstuk van hiervoor niet wilt lezen
Ik vindt het geen lelijke jongen en begin misschien een beetje gevoelens voor hem te krijgen. (Ik denk dus ook dat ik misschien homo ben maar dat is voor later😂). Ik kan het niet helemaal uitleggen ofso maar ja. Ik snap nu denk 2/2,5 week met hem maar alsnog. In die chatapp zegmaar staat ook dat ie gay is, maar ik weet alleen niet of dat er als grap staat of dat echt zo is. Dus wat moet ik nu gaan doen. 

Geen reactie

Reageer