Vraag

Iemand leuk vinden, is het wederzijds?

  • 23 January 2019
  • 3 reacties
  • 76 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoiii,
Ik ben 14 jaar en ik vindt een jongen uit mn klas leuk (heb hier al eerder een topic over gemaakt). Ik heb het idee dat hij me wel leuk vindt mr ik weet t niet zeker.... We hebben bijv best vaak oogcontact, en bijvoorbeeld laatst bij een vak bleef hij mij vragen over een paar opdrachten die we moesten maken, terwijl hij normaal nooit iets doet en nooit zn huiswerk maakt enz en de antwoorden op zn vragen eigelijk gwn op t bord stonden. Maar ik ben bang dat ik gewoon een soort van te graag wil dat hij me leuk vindt ofz omdat ik hem wel leuk vindt..... Heeft iemand tips ofz? En weet iemand wat ik kan doen om te weten of hij me leuk vindt? En wat ik evt kan doen als ik weet dat ie me leuk vindt???

Xx

3 reacties

Vraag het hem.
Simpel een gesprek met hem beginnen en het aanbod brengen wanneer het moment daar is.
Let wel op dat zijn antwoord ook nee kan zijn en dat je hierdoor een sjok kan kan krijgen.
Je moet het daarom wel pas vragen zodra je er ook klaar voor bent.
Ik hoop het beste voor je.
Groetjes, JeremyPrive
Het beste idee is om het inderdaad aan hem te vragen of zelf actie te ondernemen. Het verschilt ook heel erg per persoon of je kan zien of hij/zij je leuk vind daarom is het heel lastig voor ons om in te schatten of hij je nou echt leuk vind of niet... Sommige mensen zullen gewoon tegen je aan komen zitten voor de gezelligheid niet per se omdat ze een relatie met je willen, anderen doen dit niet en is blijven rondhangen om deze persoon al genoeg.
Anyways,

Veel succes!
Spreek een keer met hem af en doe dan bv doen durven of de waarheid. Toon interesse in hem, flirt met hem en wie weet zet hij dan wel de 1e stap. Begin een gesprek en vraag simpel dingen. Of zeg van die en die zijn wel een leuk stel en kijk hoe hij dan reageert. En als er roddels over jullie samen rondgaan, kan je altijd daar wat iver zeggen en kijken hoe hij reageert. Vraag ook aan je vriendinnen hoe zij het zien. Vaak kunnen zij het ook wel goed inschatten.

Reageer