Hey iedereen
ik heb een fout gemaakt waar ik echt heel veel spijt van heb, met mij op dit moment gaat het erg slecht laat me je even vertellen waarom ik heb dus op snap een beste vriend en echt waar het is nooit men bedoeling om hem te kwetsen of iets want ik zie hem graag en geef heel veel om hem maar gisteren avond ik had hem een snap met een text gestuurd maar ik bedacht me voordat hij het geopend had ik had gewoon een leeg scherm gestuurd terwijl hij in de chat stuurde van wat was er en zeg niet niks ik zei van dat was gewoon een lege snap en zei dan niet liegen tegen me kiddo en dat had ik inderdaad helemaal niet mogen doen want in de tussentijd heb ik hem daar mee gekwetst ik heb al enkele keren men excuses aangeboden maar het voelt nog steeds helemaal niet oke ik heb zelf men les hier wel uit geleerd ook al wist ik zelf al dat dit niet oke is
hebben jullie soms tips over hoe ik dit verder kan oplossen ik zie die jongen nooit in het echt ook al woont hij maar 20 minuutjes van me, moet ik iets van een sorry cadeautje kopen of iets ik heb geen idee en wat zou het dan kunnen zijn om sorry mee te zeggen
alvast dankjewel - lobbert