Vraag

I’m so desperate

  • 23 May 2018
  • 4 reacties
  • 135 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyhey,

Ik wordt langzaam gek, gek van mezelf, gek van een gevoel wat er voor mijn gevoel veel te laat nog is ingeslopen.
Ik weet inmiddels na ‘n tijdje struggelen zeker dat ik op jongens val, maar ik kan dit gewoon met niemand delen.

Het ding hier in dit boeren gehucht waar ik woon is gewoon, dat homo zijn iets is wat hier gewoon niet echt als normaal gezien wordt. Ik mis gewoon echt iemand die begrijpt dat mensen homo kunnen zijn en dan hoeft dat niet eens ook een jongen te zijn. Het is gewoon zo frustrerend dat mensen hier zo zwart-wit denken.

It just frustrates me so damn much ):

4 reacties

Hi BeamerBoy,

ik was net van plan te gaan slapen, totdat ik je berichtje zag.

Best wel kl*te dat er zo gereageerd wordt.

Ik weet wel ongeveer hoe dat gaat, want mijn twinbroertje en ik vallen ook op jongens. We wonen ook niet in de grote stad en ja, soms reageren ze ook niet echt lekker op ons.

Alleen hebben wij het geluk dat we er thuis geen probleem mee hebben. We zijn nu 15,5 jaar en al sinds ons 13e uit de kast.

Hier op het forum kun je al je vragen stellen, dus laat maar komen die vragen en frustraties die je wilt delen.

Groetjes 🙂,
M&M's
Heee,

Ik denk ook niet dat mn ouders het zon probleem zouden vinden, ik ben gewoon bang dat ik er alleen voor kom te staan, en dat is gewoon ‘t laatste wat ik wil. Dat ik niemand heb om naar toe te kunnen als dat nodig is. En ‘t is zo irritant dat mensen dat gewoon niet begrijpen hier omdat ‘t hier minder voor zou komen. 😞
Hoi !

Ik denk dat je je best niet te veel aantrekt van mogelijke commentaren , dit is hoe jij bent en dat is helemaal oké . Je hoeft het trouwens ook niet aan anderen in je dorp te vertellen als jij je daar niet prettig bij voelt . Als jij je daar wel prettiger bij voelt moet je er natuurlijk helemaal voor gaan en je er niet zo veel van aantrekken van de mensen die het vreemd vinden , er zullen namelijk meer dan genoeg mensen zijn die je helemaal steunen hierin . Na een tijdje zullen de meesten het ook wel gewoon zijn en er simpelweg niet meer aan denken .

Groetjes , Lot
Hi BeamerBoy,

Volgens mij komt het overal even veel voor, in de stad en op het platteland en zelfs in streng gereformeerde plaatsen, maar wordt er niet overal zo makkelijk over gesproken. Alsof het iets raars is, maar dat is het helemaal niet.

Ik snap wel dat je er met iemand over wilt praten en dat die dan niet per se een jongen of zelf ook een homo zou moeten zijn. Gewoon een vriend of vriendin die je accepteert hoe je bent.

Heb je er als eens met een goede vriend over gepraat of ben je bang voor zijn reactie, omdat hij zich al een beetje anti-homo gedraagt? Dat zou wel superk*t zijn, maar soms is dat ook een soort gedrag dat als stoer gezien wordt (wat ik dus ook niet snap, maar ok) en als ze iemand kennen die het echt is, dan kunnen ze het misschien wel accepteren. Het is vaak ook onwetendheid. Maar ja, dan moet je het eerst vertellen om er achter te komen en ik kan me voorstellen dat je leukere dingen kunt bedenken, vanwege wat er mogelijk gebeurt.

Ik snap al die vooroordelen niet en ook niet waar anderen dan zogenaamd bang voor zijn. Als je nu hun vriend bent, ben je toch ook goed. Als ze nu zouden weten dat je op jongens valt, dan zou je ineens iemand anders zijn? Bullshit, maar ja dat zou ik beter aan jouw vrienden/klasgenoten etc. uitleggen, want jij weet ook wel dat op jongens vallen niet raar is of besmettelijk of wat ze dan ook zeggen of denken.

Heb je een GSA op school? https://www.gsanetwerk.nl/
Die kunnen die je misschien helpen. Daar kun je ook andere homo jongeren treffen, alleen GSA is niet op iedere school.

Verder kun je chatten met o.a. homo-jongeren tot en met 18 jaar op Jong&Out,
zie https://www.jongenout.nl/

Om aan te melden moet je wel ff je ID laten zien voor de cam of een kopietje opsturen per mail. Ze doen er verder niks mee, is alleen om even je leeftijd te checken, zodat de site veilig is en er niemand ouder dan 18 op zit.

Je kunt dan ook kijken of er jongens uit jouw buurt op zitten. Het zou zomaar kunnen. Moet je maar even kijken hoe je je profiel instelt.

Ze organiseren ook meetings, kijk hier ff voor meer info:
https://www.jongenout.nl/meeting

Er zijn meer jongens gay dan je in eerste instantie denkt en ziet, want niet iedereen durft er voor uit te komen of praat er openlijk over. Twin en ik kennen al best veel gay jongens, maar dat komt ook omdat we een oudere broer (16) en een nog oudere (22) pleegbroer hebben. Via hen kennen wij ook andere jongens en geloof me, als je één keer een paar jongens kent, dan leer je er vast meer kennen.

Ik hoop dat ik je een beetje op weg hebt geholpen.
Als je meer wilt weten, vraag je het maar.

Groetjes 🙂,
M&M’s

Reageer