Skip to main content
Vraag

hulp relatie's

• May 24, 2026
  • 3 reacties
  • 49 Bekeken

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

heyyyy allemaal mischien kennen jullie me wel als anoniem 1305 anyways ik heb mn naam veranderd en ik ben heel lang ne online geweest vanwege t een en ander (de reden laat ik fftjes geheim) maar ik ben dus nu weer online 

nou anyways t topic:

ik heb dus n crush (zoals meeste mensen da wel hebben) maar euh ik ben zegmaar bang afgewezen te worden of "te veel” tijd met haar door te brengen maar ik denk da ze me wel leuk vind we hebben namelijk gister naast elkaar (op scouting) geslapen (ja bijde in een eigen slaapzak nie in een slaapzak) maar toen gingen we naar de sterren kijken samen en ik vond da leuk enzo en euh ik heb zegmaar het hele kamp met haar gezeten en zij zij zegmaar net wil je morgen afspreken ik bedoel ik zag je nog 5 minuten geleden (ik zij natuurlijk ja maar vertelde wel dat ik misschien nie kan maar dat ik t wel zou willen ik bedoel wat moest ik anders zeggen) maar euh iemand tips  ???

dat was m dan 

*anoniem 1305 wass hier*

oh wait t is nu natuurlijk sherma fan 1305 (^///^)

3 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 25, 2026

Hey, dat is toch super leuk!  Jullie kunnen vast wel samen iets bedenken om te gaan doen 😉 heb je al weer contact gehad? Gewoon doen, zij vraagt jou en jij wil ook wel. Er is vast wel iets leuks in de buurt om naartoe te gaan al was het maar een ijsje eten en een stuk fietsen ofzo. Misschien heeft zij al wel een leuk idee. Succes en veel plezier! 

Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • May 25, 2026

Go for it! Wees lief, gezellig en vooral jezelf! Meisjes vinden het ook leuk als een jongen niet te stoer is en juist eerlijk is. Als je fijne gesprekken hebt, is het belangrijk en fijn om ook te vertellen wat je heel goed kunt en waar je goed in bent maar ook het tegenovergestelde mag je gerust laten weten en vertellen.  Ik hoop dat je een heel leuke date hebt! 

Groetjes Tjempie xxx

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 27, 2026

heyy ​​@Tover01 en ​@Tjempie thx voor de tips helaas kon ik uiteindelijk nie afspreken want ik moest schoenen kopen met mn ouders maar ik heb de dag erna (gister/dinsdag) bij haar kluisje gewacht tot ze kwam en toen nog met r gekletst en wa we normaal doen is dungeons and dragons met zn allen is best leuk (todat ze besluiten een tegenstander te verslaan door elkaar op de tegenstander te gooien…) maar is verder wel leuk hoor