Vraag

Hulp nodig

  • 11 July 2019
  • 9 reacties
  • 77 Bekeken

Badge +3
Hoi
Ik ben een jongen en ben 15 jaar.
Ik heb een paar meisjes al leuk gevonden maar zij mij niet en ben nu eigenlijk het vertrouwen kwijt dat een meisje me ooit leuk gaat vinden 😅😓
Wat moet ik nu doen????

9 reacties

Oh wees gwn jezelf!!!
waarschijnlijk ben jij zo'n stoere bink en valt ieder meisje voor jou!
Badge +3
Oh wees gwn jezelf!!!
waarschijnlijk ben jij zo'n stoere bink en valt ieder meisje voor jou!

Ben niet zo stoer haha en ben nu iets van 5x afgewezen (in een halfjaar ofzo)
Hey
Heb geduld en dat zal je wel belonen
Want op elke pot past een dekseltje
Veel geluk!
Grt beginneling
Dat betekent dat je meer kans hebt dat de andere meiden verliefd op je zijn. Je hebt degene die dat niet zijn er al uitgeplukt.
Badge +3
Hey
Heb geduld en dat zal je wel belonen
Want op elke pot past een dekseltje
Veel geluk!
Grt beginneling

Tnx voor de tip heb al best lang geduld maar moet nog langer denk ik
Badge +3
Dat betekent dat je meer kans hebt dat de andere meiden verliefd op je zijn. Je hebt degene die dat niet zijn er al uitgeplukt.
Ja dat is wel waar
Anders kun je ook op mijn topic kijken over de eerste stap zetten. Daar staat een heleboel informatie in voor mensen zoals jij en ik.
Badge +3
Anders kun je ook op mijn topic kijken over de eerste stap zetten. Daar staat een heleboel informatie in voor mensen zoals jij en ik.
Ja zou ik doen
Hey,

Be youself and never give up!
If you want it, it will come, maybe not yet, but someday it will.

Ik snap dat het lastig is als je in een half jaar 5 keer afgewezen is. Maar ooit zal er een moment komen dat er ook iemand op jou is. Trust me. Ik weet niet of je op zoek met naar iemand. Maar as je dat wel bent, stop met zoeken! Want vaak helpt het niet als je zoekt, als je niet zoekt dat komt het vanzelf naar je toe. En mischien moet je degene nog ontmoeten of is ze wel heel dicht bij. Ooit zal er iemand in je leven komen die op jou is, en anders nog wel iemand.

Groetjes,
Lise

Reageer