Vraag

hulp nodig!!!!

  • 8 April 2019
  • 4 reacties
  • 72 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heee, ik ben meisje van 14 en heb nu een maandje fix met een super leuke jongen van 16.
gister was ik op verjaardag en zat al de hele tijd te wachten op een berichtje van hem, maar toen hij me 1tje had gestuurd barstte ik in tranen uit.
hij appte me dat hij nog gevoelens had voor zijn ex, mijn wereld viel in elkaar.
we zijn altijd heel eerlijk tegen elkaar geweest over gevoel en ook heel trouw, niks meer met andere jongens of meiden.
toen ik dat appje zag was ik zo verdrietig maar ook zo boos, mijn vriendinnen pakte me telefoon en appte er op los met hem, dat deed me pijn omdat ik hem echt leuk vind!
zaterdag zouden we samen uit gaan, maar ik kon niet, toen hij heen ging appte hij me nog hoe saai het was dat ik er niet was enz, en hoeveel hij van me hield enz.
ik weet niet of jullie het kennen, maar ik voelde me zo gelukkig.
ik zat er door heen, ZN EX!!!
die avond vroeg ik of we nog samen uit gingen, maar ik ga niet als vrienden zei ik, hij kwam met een text dat hij zich zo kuit voelde, hij wou me niet kwijt enz, en dat tie nog steeds van me houd.
kunnen jullie me helpen? ik weet niet wat ik moet doen.
ik vind hem fck leuk en ik wil hem niet kwijt maar kan ik hem wel weer 100% vertrouwen??
😥 ik wil hem echt niet kwijt

4 reacties

Hoi

Je vriend heeft bekend dat hij nog gevoelens heeft voor z'n ex. Ik kan me voorstellen dat dat schrikken moet geweest zijn. Echter vind ik het knap van hem dat hij dit eerlijk bekende.

Misschien heeft je vriend wat tijd nodig om z'n gevoelens op een rij te zetten. Heeft hij reeds aangegeven of hij eventueel een tijdje afstand nodig heeft? Afstand hoeft niet per se in de vorm van een "contactverbod". Jullie kunnen elkaar nog zien. Het zou echter kunnen helpen om dit op een vriendschappelijke manier te doen.

Zouden jullie dit kunnen bespreken? Een gesprek via berichtjes kan, maar een real-life gesprek brengt vaak meer voort. In een real-life gesprek ontstaan ook minder snel misverstanden, zoals weleens gebeurt via berichtjes.

Groetjes
Kenshin
Hee kenshin, heel erg bedankt voor je reactie.
hij heeft tegen me gezegd dat hij veder wil gaan, met mij, dat hij alles voor me aan de kant kan zetten.
hij heeft mij voor de keuze gezet om of bij hem te blijven of weg te gaan, maar hij wou me niet aan het lijntje houden.
groetjes Xx

dus u vind dat ik een beetje afstand moet houden nu?
Je vriend kan z'n gevoelens niet controleren. Ik vermoed dat hij het ook liever "simpel" had gehad, en dat z'n gevoelens voor z'n ex reeds zouden gaan liggen zijn. Het kan echter dat je in een nieuwe relatie nog met gevoelens uit het verleden blijft zitten, ook als je zielsveel van je huidige partner houdt.

Je zou jullie relatie een kans kunnen geven. Jullie zouden kunnen afspreken dat gevoelens altijd open besproken zullen worden, zodat vermeden wordt dat jullie wat voor elkaar verbergen. Denk je dat je je goed zal voelen in deze relatie?

Gr. Kenshin
nee zijn gevoelens kan hij natuurlijk geen nee tegen zeggen, ik ben ook heel blij dat hij het heeft gezegd en niet heeft achter gehouden.
ik mis hem al als hij een uur geen appje stuut hihi,dus gelukkig ben ik wel me hem
xx

Reageer