Vraag

Hulp met een jongen

  • 7 September 2023
  • 1 reactie
  • 68 Bekeken

Badge

Afgelopen zaterdag had ik een leuk feestje, tijdens dit feestje zocht een jongen steeds aandacht van mij. Ik ken hem al sinds ik 7 ben. Afgelopen jaar zijn er wat dingen tussen ons gebeurt (knuffelen op de bank, voelen), toen ik hier over wilde praten gaf hij aan hier geen behoefte aan te hebbem. Afgelopen zaterdag hebben we getongt en ging het daarna nog iets verder. Dit doe ik niet zomaar. Toen ik hem weer appte om te vragen of hij erover wilde praten, zei hij weer dat hij dit niet nodig vond en dat ik het er ook niet met andere over mocht hebben. Hij is nog niet uit de kast, maar ik wel. Zelf zei hij dat het door de alcohol kwam. 

Wat moet ik hier mee? Alsof ik aan het lijntje word gehouden, omdat hij nog niet uit de kast is? Weet iemand wat ik hiermee moet doen?


1 reactie

Reputatie 3
Badge +1

hoi 

hoodie hier 

ik zou als hij een relatie wilt met jou kleine stapjes nemen en er voor zorgen dat hij zich veilig voelt bij jou en ook ander som als hij niet wilt praten met jou over dat soort dingen dan moet je hem tijd geven en het later nog eens proberen en als het dan nog steeds niet gaat dan kan je vragen waarom hij er niet over wilt praten en als dat niet werkt dan moet je aangeven dat je wilt praten erover en anders weet ik het ook niet meer

Reageer