Homo... écht moeilijk ????

  • 24 December 2014
  • 14 reacties
  • 992 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een jongen van 13, en ik weet het niet zeker maar ik denk dat ik homo ben. Ik kijk soms gay-sex en zit best vaak te denken aan jongens, ik weet alleen niet hoe ik ermee om moet gaan. Ik heb ook andere intresses dan de meeste 'normale' jongens. Ik hou van bloemen, ik ben netjes en ik let best veel op mn uiterlijk. Ik weer niet wat ik moet doen. Vragen aan mijn ouders al helemaal niet. En zeggen dat ik gay ben durf ik al helemaal niet. En als ik het gezegd heb, ben ik bang dat ik niet meer geaccepteerd wordt en alles kwijt raak wat ik nu heb, dat al mn vriendschappen verloren gaan. En dat wil ik dus echt niet. Ik weet het niet meer. Jullie wel? Help me please!!
Alvast bedankt.

14 reacties

Hey,

Jij bent goed zo als je bent!
En weet je hoe ik dat weet? Omdat jij zo bent!
Anders was ej neit zo geweest!

Ik snap dat het lastig is als je ouders t neit accepteren.
Toch denk ik dat t goed is om te zeggen dat je gay bent.
Je gedraag kan misschien raar zijn voor een hetro jongen.
netso als bv t gedrag van een meisje raar is voor een hetro jongen
als je ouders t weten begrijpen ze je misschien beter
je kan t zeggen, maar als dat eng is kan je ook een brief schrijven of ze een liedje laten horen over homo zijn, of een link naar een site over homo zijn
dan hoef je t neit direct te zeggen

dit geld ook voor je vriendschappen
als mensen alleen van je houden als je veranderd, dan houden ze neit echt van je!
de mensen die t waard zijn om voor te veranderen, daar hoef je neit voor te veranderen

succes!
xx
Hee, bedankt voor je reactie,
Je hebt wel gelijk, maar als mijn vrienden het weten, en mn broer en zus en familie enzo, weet ik niet hoe ze reageren, zometeen mogen ze me niet meer en ben ik vriendloos...
hey!
hmm je denkt dat je gay bent?
nou dat betekend dat je je zelf een stukje meer snapt
maar denk eerst of je zeker gay bent, of toch bi of toch maar hetro
want uit de kast komen brengt wel veranderingen op
neem de tijd voor je zelf en denk goed na of je nou
echt alleen op jongens valt , kijk eens of je
hetro sex (sorry maar ja) ook wat vind , dus vrouw en man
als je dat helemaall niks vind kan het wel zijn dat je homo bent
als je een mooie jongen ziet, voel je dan vlinders?
voel je je zenuwachig en beetje nerveus?
dan kan het ook zijn dat je gay bent maar ook bi
je moet eens checken of je nog gevoelens voor meiden hebt
zo ja ben je miss bi zo niet denk ik dat je echt gay bent (kan maar jij bent de gene die het het beste weet)
en als je vrienden goeie vrienden zijn zullen ze je niet verlaten
je moet eens voor "de grap" beginnen over gay enz
en zeggen dat ze eens serieus moeten gaan doen
zo van : stel je voor een van ons was gay zouden jullie het accepteren?
want tis wel menselijk
en kijk hoe ze reageren, goeie vrienden steunen je toch altijd
ze kunnen gek reageren maar ik denk wel dat als je ooit
uit de kast komt dat ze wel bij je blijfen
je kan er wel wat verliezen maar die zijn je dan niet waard
volg je hart en je ouders?
als je echt HEEL zeker bent dat je gay bent moet je het gewoon zeggen
tis moeilijk maar misschien gaan ze je steunen want niemand kan je dwingen
om hetro te zijn , je hart is de gene die spreekt
nogmaals denk goed na en volg je gevoel
en gay zijn is super duper cute en totaal niets verkeerds aan
suc6!
xx anonymous
Hey,

Wat de reactie van andere zal zijn weet je nooit van tevoren.
Ik snap dat dat misschien eng is. 

in familie speelt er onvoorwaardelijke liefde.
Bijna altijd speelt die, al voel je hem neit.
diep vanbinnen zullen bv je ouders altijd van je houden.
wat je ook doet of zegt en wat ze daar ook van vinden

Ik vond t heel fijn toen een van m'n vriendinnen zei dat ze misshcien lesbies was, maar dat ze t zelf ook neit zeker wist
T gaf openheid
gelijk zeiden we allemaal dat t voor ons niet uitmaakte
t heeft daarna nog meer dan twee jaar geduurd voordat ze er echt uit was
het was een mooi proces, en ik ben blij dat ze t zo snel heeft vertelt

Bij mij thuis weet ik dat t neit wordt geaccepteerd
dus weten m'n ouders niks

wat je kan zeggen is dat een vriend van je homo is
dan zie je meestal wel aan de reactie van bv je ouders wat ze er van vinden
later kan je zeggen dat dat van die vriend niet waar is, maar dat je zelf denkt dat je homo bent
probeer d'r geen verboden onderwerp van te maken, daar schiet je niks mee op

xx
Wow he, dankjewel voor je tips, je hebt gelijk
Ik moet eerst kijken of het echt zo is, dankjewel, je hebt me nu echt geholpen!!!
ik raad aan om te kijken of er ergens in de buurt gay meetingen of gsa clubjes zijn om mee te praten mar als dat er niet is kun je op internet een chatroom zieken want chatten mag hier niet???? en dan kun je erover praten en kunnen mensen je meer tips geven over hoe je het het best kan zeggen je kunt ook een brief schrijven maar daar krijg je later miss spijt van omdat je hen niet face to face verteld hebt

xx
Hey man,

Ik ben zelf ook gay, en ik zal even een paar dingen voor je opsommen die het misschien wat makkelijker maken:

1. Wat sowieso moet gebeuren is dat je jezelf accepteert voor wie je bent. Zolang dat niet is gebeurd, zijn vervolgstappen nutteloos.
2. Heeft je school een GSA? Zo ja, neem contact ermee op! Je kunt contact e-mailadressen voor je school vinden op gaystraightalliance.nl
3. Om in contact te komen met andere LHBT-jongeren raad ik je aan een account aan te maken op Jong&Out. Het is volkomen veilig, geen zorgen!
4. Je MOET de volgende dingen weten:
- Niemand kan jou vertellen wat je seksuele geaardheid is. Dat weet alleen jij.
- Mensen reageren altijd minder agressief dan je verwacht, omdat je het onderwerp dichterbij ze brengt.
5. NEEM DE TIJD. Doe niks overhaast en laat alles lekker in jouw tempo gaan :)

x
alfa77
Hey
Ik ben zelf 14 en ik droom er gewoon van om geneukt te worden. Door een jonge uiteraard. Niemand behalve ik weet nog dat ik gay ben. Ik vind het moeilijk te brengen heeft iemand tips.
Oke hoi
-=-
Om mee te beginnen worden er in dit bericht al veel stereotypes genoemd over gay mensen lmao maar wat ik wilde zeggen is watboeit het als je gay bent gay mensen zijn gwn het leukste en ik ben waarschijnlijk ook echt gwn de gayste persoon die je kunt tegenkomen dus mij kun je vertrouwen lmao
-=-
Lmao bye
jo. hoi

oke ten eerste je bent niet direct homo als je van bloemen houd, netjes ben en op je kleding let. bepaald niet. als ik jou was zou ik nog even wachten. je ziet wel. vanzelf krijg je duidelijke gevoelens in het begin was het bij mij ook de ene dag wel de andere dag niet enz.. je kent het gevoel waarschijnlijk. heel veel sucses in ieder geval.

Groeten Jonathan
Hey,

Ik ben een meisje en ik ben ook gay. Ik weet niet hoe 'gay' zijn voor een jongen is maar misschien kan ik je helpen 🙂 .

Ten eerste hoeven je interesses niet meteen iets te zeggen over je sexuele oriëntatie. Mijn hetero vrienden zijn ook netjes en letten ook op hun uiterlijk. Als je merkt dat je een jongen leuk begint te vinden of dat je over jongens denkt kan je inderdaad homo zijn. Maar dat maakt helemaal niks uit. Je veranderd tenslotte niet qua karakter 😉 .

Als je niet zeker weet op welk geslacht of op welke geslachten je valt kan je ook bi-sexueel zijn. Ik val gewoon op een persoon dus ik noem mezelf gewoon "gay". Je hoeft jezelf niet in een hokje te plaatsen.

Xxx eenpersoon
Ik ben een jongen van 13, en ik weet het niet zeker maar ik denk dat ik homo ben. Ik kijk soms gay-sex en zit best vaak te denken aan jongens, ik weet alleen niet hoe ik ermee om moet gaan. Ik heb ook andere intresses dan de meeste 'normale' jongens. Ik hou van bloemen, ik ben netjes en ik let best veel op mn uiterlijk. Ik weer niet wat ik moet doen. Vragen aan mijn ouders al helemaal niet. En zeggen dat ik gay ben durf ik al helemaal niet. En als ik het gezegd heb, ben ik bang dat ik niet meer geaccepteerd wordt en alles kwijt raak wat ik nu heb, dat al mn vriendschappen verloren gaan. En dat wil ik dus echt niet. Ik weet het niet meer. Jullie wel? Help me please!!
Alvast bedankt.

Als je het echt zeker weet dat je homo bent kun je het misschien aan een heeele goede vriend die je echt vertrouwd dat heb ik ook gedaan. Zodra je het verteld geeft hij/zij een luisterend oor en bij mij was het zo dat ik het niet meer hoefde te vertellen. Hij wist het al, hij kon het zien aan mijn gedrag. Wij kennen elkaar door en door en wij kunnen elkaar alles vertellen. Als jij bijv ook zo'n vriend hebt moet je daar eens mee praten het lucht echt op.

Groet AnoniemeGuy22
Badge
je bent gay en dat is okay👍
Hey ,
Ik heb nooit deze situatie gehad voor alle duidelijkheid ik ben hetero , hier heb je mijn mening.
Ik zou mij geen zorgen maken over het thema vrienden als je echte vrienden hebt zullen ze dit wel oké vinden. Dit is normaal en probeer hierover met je ouders te praten begin mss met de ouder waarmee je een goede band hebt.
Groetjes X en alles komt goed !

Reageer