Vraag

Hoeveel zegt dit?

  • 30 December 2018
  • 7 reacties
  • 201 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

Ik heb sinds een paar maanden een erg leuke vriendin. De laatste weken gaat het alleen wat minder. We zien elkaar te weinig en als we elkaar zien hebben vaak ruzie. Maar ik hou echt van haar en wil haar echt niet kwijt.

Vannacht is er iets gebeurd waar ik wel een beetje mee zit. Ik had een hele rare droom. In die droom zat ik op school vlak voor de pauze. Toen de bel ging gaf ik haar een kus en ging naar mijn vriendengroep en zij naar haare, zoals we ook altijd doen in het echt. Terwijl ik naar mijn vrienden loop stoot ik per ongeluk tegen een meisje aan. We zeiden tegelijk sorry en op een een of andere manier raakten we aan de praat. Ik herkende haar niet, ook niet uit het echte leven. We raakten dus aan de praat en het was best gezellig, zo gezellig dat ik met haar meeging om de pauze te houden. Bij haar vrienden was het nog steeds erg gezellig. Ze praatte wel een beetje met haar vrienden, maar was vooral bezig met mij. Ik mocht haar vrienden wel, maar was ook erg veel bezig met haar. Aan het eind van de pauze zat ze op zelfs op schoot bij mij. Een vriendin van haar vroeg een beetje plagerig of ik haar nieuwe vriendje was. We keken elkaar toen aan en zeiden tegelijk: 'we zien wel waar het heen gaat.' Aan het eind van de dag fietste ze met me mee en toen ze de andere kant op moest, zijn we afgestapt en hebben nog wat gepraat. Vlak voordat we weg ging hadden we gezoend. Toen werd ik wakker.

Ik weet ook wel dat het een droom is, maar ik ben toch bang dat het iets zegt. Ik heb wel eens gehoord dat dromen soms verlangens zijn. Ik heb zelf altijd best veel inspiratie uit dromen gehaald. Vorig jaar had ik zelfs als goed voornemen om meer te leven naar mijn dromen. Maar zoals ik al zei, ik hou erg veel van mijn vriendin en wil echt nog een lange weg met haar door.

Ik weet echt niet wat ik met dit alles moet. Kan iemand helpen

Heel erg bedankt alvast.

7 reacties

Misschien droomde je wel over je verlangens, dit hoeft echter niet bij een ander te zijn maar misschien mis je dit bij je huidige vriendin waardoor je erover droomt.
Om dit te bereiken moet je misschien met haar gaan praten over hoe jij je voelt en hoe zij over jullie relatie denkt.
Het lijkt mij verstandig om gewoon met haar te praten.
Neem daar vooral de tijd voor en laat weten wat zij voor jou betekent.
Misschien kun je zo jullie band weer versterken.

Echter weet ik niet in hoeverre je die droom in acht moet nemen.
Hey,

Praten is zoals al gezegd zeker een goede optie.

Dromen hoef je niet altijd super serieus nemen, want als dat wel zo is zou dat betekenen dat ik al een paar jaar dood zou moeten zijn. De laatste keer dat ik tjekde is dat niet het geval.


Met vriendelijke groet.
Ik denk dat het inderdaad een verlangen is van iets wat je mist bij je huidige vriendin.
Zoals hiervoor ook is gezegd lijkt het me handig om met je vriendin te praten en te zeggen dat je meer samen wilt doen ofzo. Misschien is het ook een goed idee om een keer samen iets te gaan doen om je band te verbeteren,

Succes!
Danku allemaal. Ik heb er met mijn vriendin over gehad en zij vindt het ook allemaal kut. Dus we hebben echt anderhalf uur ofzo alles uitgepraat en het is weer goed. We hebben wel gezegd dat we niet te bang moeten zijn om alles af te sluiten. Als het echt niet gaat gaan we zonder al te veel gedoe uit elkaar. Achter elke deur is weer een andere deur, toch? Ik heb haar niks over mijn droom verteld, ze is een beetje jaloers type. Misschien is het stom toeval, maar vannacht had mijn vriendin de hoofdrol in mijn droom, en het was geen nachtmerrie😆
Reputatie 3
Badge +8
Dat hebben jullie dan op een prima manier opgelost. Hopelijk zal ze nog lang je vriendin zijn.
Reputatie 5
Badge +4
prima gedaan

Reageer