hoer genoemd door ex..

  • 20 June 2018
  • 4 reacties
  • 208 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hee, ik ben Daantje (meisje van 13 jaar)
2 maanden geleden had ik verkering met een hele leuke jongen we hadden ongeveer een half jaar tot dat ik met mn vrienden ging zwemmen in een meer. Dat vond hij blijkbaar niet goed (geen idee waarom) maar daarom heeft hij het uitgemaakt. Ik ben heel goed bevriend met zijn beste vriend (Luuk). Maar dat vind hij dus niet zo leuk en iemand maakte een grap van: Luuk ga lekker met Daantje neuken ofzo. Mijn ex reageerde daar op: Moet je wel eerst 10 euro betalen oh nee wacht ze is gratis!

Ik voel me nu best vervelend.
Moet ik me ex aanspreken of gewoon laten gaan????

xxxxxx Daantje

4 reacties

Heyy,
Ik zou me er niet teveel van aantrekken. ik vind dat je het zo moet laten, want hij zoekt aandacht en als je erop reageert dan krijgt hij aandacht. Ik denk dat hij stiekem spijt heeft dat hij het heeft uitgemaakt en hij probeert dat nu te verbergen door u te beledigen.

Hopelijk heb ik je een beetje geholpen.

Liefs
Suicidalthoughtsinmyhead
Ook ik denk dat jij er niet op moet reageren.
Zoals al gezegd was willen mensen met zulke mensen graag een reactie daarop krijgen, dus geven zij het vaak op wanneer diegene niet reageert.
Mocht dit doorzetten, dan lijkt het mij iets om met jouw mentor te bespreken.
hoi, @Daantje68

mijn ex noemde mij dik 3 weken geleden. zit het zo dat hij nu een ander meisje leuk vind? zo ja, dan zit je in hetzelfde situatie als die van mij. en heeft hij toen sorry gezegd of was het zo koud gebleven?

PS: ik zou er niet op in gaan want jij bent het meer waard dan jou "ex"
liefs, moon

Reageer