Beantwoord

Hoe zorg ik ervoor dat ze me leuk vind??

  • 28 October 2019
  • 1 reactie
  • 109 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi medeforumleden, ik (Jongen, 15) vind iemand leuk (meisje, 14) . We hebben goed geappt enzo en toen vroeg ik van; denk je dat het ooit nog wat gaat worden tussen ons. Nu of later? En toen zei ze: ik weet niet wat mijn gevoel gaat doen. En toen zei ik: en wat zegt je gevoel nu? En toen zei ze: nee nu nog niet Sorry x. Maar het kan dus wel nog gebeuren, hoe pak ik dit goed aan, en hebben jullie hier ervaring mee?? En wat zouden jullie doen? 
-Groetjes me

icon

Beste antwoord door Anonymous 28 October 2019, 22:36

Bekijk origineel

1 reactie

Hey Anonymous2004,

Als ze bij jou op school zit kun je altijd met haar praten, dit is een aanrader aangezien praten met iemand veel krachtiger is dan op chat. Nu, je vraag van ‘denk je dat het ooit nog iets gaat worden tussen ons’, was een beetje riskant. Ze heeft er wel positief op gereageerd (gelukkig), dus je kansen zijn groter dat het meisje jou ook al in het oog heeft.

Wat doe je nu? Probeer haar in het echt te spreken (zoals daarnet vermeld) en maak haar aan het lachen. Humor is ten alle tijde een WIN. Wees niet te opdringerig om zo snel mogelijk een relatie met haar te willen, die tijd komt wel als zij er klaar voor is.

Hopelijk heb je hier wat aan :)

 

Grtzz RandomDude x

Reageer