Skip to main content
Vraag

Hoe weet je zeker of je iemand leuk vind?

• January 15, 2026
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb een jongen uit mijn klas die ik leuk vind alleen vroeg ik me af hoe kan ik zeker weten dat ik hem leuk vind. want bij mijn vorige vriendje heb ik gehad dat ik dacht dat ik hem leuk vond maar toen we verkering hadden vond ik hem toch niet leuk. en ik wil dat liever niet dat dat nog een keer gebeurt

2 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • January 15, 2026

Hoi,

Wanneer je hem leuk vindt dan ga je waarschijnlijk blozen en dagdromen enz. Verder ga je niet veel in de les doen (uit ervaring).

Hopelijk wordt het iets moois.

Groetjes,

ghast

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 16, 2026

Ja, dat kun jij alleen beoordelen.  Als je heel graag bij hem bent, liever dan bij andere mensen.  Als je hem een beetje mist als hij niet bij je is.  Als hij misschien soms irritant doet maar dat je dat bij hem niet erg vindt, want hij is lief.  Als je steeds iets hebt om over te praten met elkaar en als dat niet zo is je dat niet erg vindt dat je samen zwijgt.  Als je blij wordt als je hem ziet.

Het is altijd mogelijk dat hij tegenvalt als je uiteindelijk verkering krijgt.  Dat is niet erg, daar leer je van.  Dan maak je gewoon een eind aan die verkering en dan vindt je wel iemand anders.