Vraag

Hoe weet je of iemand ook op meisjes valt?

  • 2 October 2019
  • 3 reacties
  • 348 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben dus een meisje en dus biseksueel. Ik vind een meisje uit mijn klas echt heel erg leuk. Maar ik weet dus niet of zij ook op meisjes valt en of ze mij ook leuk vind. Iemand tips hoe ik hier achter kan komen?
Alvast bedankt 🤗

3 reacties

Hey!

Wat fijn dat je iemand heel erg leuk vindt! 🙂
Het is niet zo makkelijk om er zomaar achter te komen wat haar geaardheid is, dat zou inderdaad wel een stukje makkelijker zijn voor jou.
Ik denk dat je het beste een beetje contact zoekt met haar, je kunt goede vriendinnen worden, en je kunt dan ook eens aan haar vertellen dat je eigenlijk ook op meisjes valt. Je zou haar, als ej dat durft, dan ook kunnen vragen wat haar geaardheid is.

Dat is maar een tip die je misschien kunt proberen. Er zijn vast nog heel wat andere manieren die jij kunt verzinnen om er met haar over te praten! Misschien wordt er in de klas wel eens gesproken over (bi)seksualiteit en kun je vandaar een gesprek beginnen? Of je zou kunnen vragen of zijn vroeger al eens verliefd is geweest op iemand,...

Succes ermee!
Groetjes
Lot
Heel erg bedankt @xLotx
Vrienden worden gaat een beetje lastig worden, maar ik kan het altijd proberen. En anders probeer ik gewoon vaak met haar samen te gaan werken.
Ik weet nog niet veel over haar dus een gesprek beginnen kan al heel erg veel doen.
bedankt voor de tip 😉
Je kan ook eerlijk zijn en zeggen dat je verliefd op haar bent want verliefd worden is geen schandaal zo was ik stapel verliefd op mijn buurmeisje maar ik ben een transseksueel meisje was bang het te zeggen maar dacht doet een ander het ben ik haar kwijt zeg ik het een nee heb ik een ja kan ik krijgen. Ze is bi en zei laten we op date gaan nu is ze mijn liefje maar je weet niets als je niets waagt dus ga ervoor ben je niet zo zeker probeer veel bij haar te zijn en kijk hoe zij daarop reageert en voor de lol zeg je bv je ziet er goed uit hoe zit het met de liefde laat haar wat praten en dan kan jij vragen en ooit een vrouw geprobeerd dan kan je op een subtiele weg te weten komen dat ze bi seksueel is

Reageer