Vraag

Hoe weet je of een meisje je leuk vind?

  • 27 November 2022
  • 8 reacties
  • 181 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

ik ben denk ik verliefd op een meisje en wil haar graag een keer uit vragen maar heb geen idee of ze mij ook leuk vind. Hoe kan ik dit checken(ik vraag dit vooral aan want ervarener jongens en meiden want ja meiden weten hoe meiden werken). Om jullie te helpen we praten wel veel lachen ook wel met elkaar

 

Ik heb een paar probleempjes waarom ik haar niet rechtstreeks vraag

 

  1. ze zit bij mij op schermen en als ze mijn dus afwijst zit ik 2x per week daar me akward te voelen
  2. ze is ukraniens en dus praten we engels maar mijn engels is slecht

 

oftwel weten jullie hoe ik weet of zij mij leuk vind


8 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hey, als en meisje je leuk vind, lacht ze om grappen, zit ze vak aan je, lacht ze als ze je ziet, enz

 

Btw we zijn wel vrienden dus reacties als eerst vrienden worden en shit hoef ik niet

Reputatie 7
Badge +17

Als ze vaak bij je in de buurt wil zijn en vaak lacht om je grappen en zo dan is er een kans dat zij je ook leuk vind. Let ook op of ze veel oogcontact met je houdt of je dat ze je vaak probeert aan te raken. 100% zeker weten kun je alleen door het rechtstreeks te vragen helaas.

@tim16  ze is niet vaak in mijn buurt omdat we allebei op een ander wapen schermen en naast schermen zie ik haar niet.

ik zal kijken of ze oogcontact houdt, want daar heb ik nooit op gelet namelijk

is lachen om wat ik doe ook goed(als ik het niet persee grappig bedoel, maar bijvoorbeeld iets onhandig doe). Ze lacht ook wel om grappen die ik maak(ik maak van domme samenvattingen van de lessen en vertel die dan en daar lacht ze bijvoorbeeld om)

Reputatie 7
Badge +17

Ja, juist lachen om iets wat niet per se grappig bedoeld is is vaak een goed teken. Let ook op of ze een beetje nerveus of giechelig doet als ze bij je in de buurt is.

oke @tim16 ik zie haar over 2 dagen bij schermtraining dus ik zal kijken.

Maar oogcontact houden is lastig tijdens een warming-up en daarna gaan we allebei schermen op een ander onderdeel

Ik heb echt tips nodig. Het is lastig want:

  1. ik durf het niet echt(ik weet het ik ben mentaal wel sterk genoeg om een cm dik stuk staal met 50 km/uur op me af te laten komen waardoor het voelt als een zweepslag, maar ik ben mentaal niet sterk genoeg om een meisje uit te vragen)
  2. wanneer zou ik haar kunnen vragen bij schermen ik bedoel maar dan staat iedereen er omheen en dat is ook raar

Reageer