Vraag

hoe weet je het

  • 31 August 2019
  • 1 reactie
  • 70 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoe weet ik of het meisje van men leven mij leuk vind. Eerder deze maand heb ik al eens een post gemaakt(mss interessant om die eerst te lezen) over een meisje dat toevallig men beste vriendin is die ik ook leuk vind. Een week na het bericht kregen we een kleine ruzie (wat ik raar vond want wij hadden tot nu toe bijna geen ruzies) maar alles kwam goed. maar nu ik ze bijna weer dagelijks ga zien is mijn vraag hoe zie ik of dat meisje mij nu leuk vind.

1 reactie

Hoi

Een vriendin die in het verleden het idee van een relatie afwees, liet laatst merken dat ze je de laatste tijd 'verbeterd' vond. Recent hadden jullie ruzie, maar die is inmiddels uitgeklaard.

Gevoelens naar een persoon toe kunnen veranderen, net zoals een persoon dat kan. Dat deze vriendin je complimenteerde, zou zowel een hint kunnen zijn als een onschuldige opmerking. Heb je de laatste tijd veranderingen gemerkt in haar gedrag? Benadert ze je bijvoorbeeld anders?

Als je van haar kant geen duidelijkheid krijgt, zou je haar kunnen vragen of ze intussen gevoelens voor je heeft. Misschien vind ze het eng dit zelf aan te geven, of misschien blijft het evenwel bij vriendschap. In elk geval lijkt duidelijkheid me fijner dan de vraagtekens waar je momenteel mee zit.

Groetjes
Kenshin

Reageer