Skip to main content
Vraag

Hoe weet je dat je een crush hebt?

  • 12 July 2024
  • 0 reacties
  • 22 Bekeken

Welkom bij mijn eerste topic op dit forum :D

Ik heb dus redelijk recent geaccepteerd dat ik toch echt denk dat ik gay ben (ik ben een jongen van 16 jaar). Als een reactie op een ander topic heb ik dit erover geschreven voor wat context:

"Ik ben hier nog steeds niet uit. Ik ben iemand die dit soort dingen altijd gaat overdenken enzo. Toen iemand mij voor het eerst vertelde dat je ook niet hetero kan zijn (dat was in de 1e, een klasgenoot had het er over) zei ik dat ik pan was: ik zie wel waar het schip strand en wil nog niks buitensluiten. Ik denk dat ik gay ben of iig bi, maar ik moet zeggen dat ik op seksueel vlak veel meer na denk over jongens dan meisjes. Maar ik weet nou eigenlijk niet of dat ik mezelf later met een boyfriend zie zegmaar. Ik weet ook helemaal niet wat liefde is en hoe je liefde voelt enzo. Misschien ben ik wel verliefd maar heb ik dat helemaal niet door. Dus ja dit is mijn verhaal."

Maar goed er is dus een jongen bij mij op school die ik gwn erg aardig vind enzo. We hebben zo goed als hetzelfde vakkenpakket en daardoor hebbem we ook een beetje contact samen (alsim gwn met elkaar praten). Nou ben ik op sociaal vlak mijn grenzen ook een beetje aan het uitbreiden. Ik ging namelijk eigenlijk alleen maar met 2 vrienden om, en omdat ik hen niet wilde kwetsen wilde ik niet met anderen omgaan. (Dit komt ook doordat een andere vriend ons vriendengroepje gwn heeft verlaten, maar dat is weer een ander verhaal). Ik ben nu dus ook buiten deze twee vrienden (1 jongen en 1 meisje btw) gaan kijken naar mensen waarmee ik mijn tijd door wil brengen. En nu denk ik dus dat ik misschien een crush heb maar zoals ik al eerder zei snap ik eigenlijk helemaal niks van liefde enzo en overdenk ik alles wat te overdenken valt.

Dus: hoe ben jou er achter gekomen dat je een crush hebt en hoe is dat afgelopen? (En heb je miss een reactie op mijn verhaal?)

Heel erg bedankt voor het lezen van mijn verschrikkelijk lange verhaal.

Groetjes, Thetherapistfriend

0 reacties

Geen reactie

Reageer